genser Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Da var jeg blitt en del av SSD-bølgen, og etter noen uker ser jeg at jeg må ha et større fokus på diskbruk. Finnes det løsninger for å få W7 til å ta så lite plass som mulig? Bør jeg bruke Home Premium fremfor Ultimate? Finnes det egne utgaver som er designet for å ta lite plass, slik det var av XP? Takk for alt av tips Lenke til kommentar
Web King Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det man kaaaan gjø er og lage 2 brukerkontoer og dele av diskettplassen på hvær av kontoene. Men det gir vell ikke helt mening i dette. Men blir påen slakt måte begrenset disketplass lagring.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Du kan benytte symlinks for å plassere ikke-ytelseskritisk data på andre harddisker, slik som dokumenter, musikk, video, bilder etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nei der er ikke kommet noen "tynn" utgave av windows 7 slikt der var en "tynn" utgave av xp. Der er kommet noe som heter Thin-Pc av windows 7, men om det kan brukes til dette, vet jeg ikke. http://www.microsoft.com/windows/enterprise/solutions/virtualization/products/thinpc.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå