Fotofashion Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Min gravide bedre halvdel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Helt topp,fint med liv som blir til mer liv. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Som sagt tidligere så er gravide kvinner noe av det vakreste som finnes, og vakker natur som setting gjør det ikke mindre vakkert! Flott igjen dette! Og lykke til med den forestående familieforøkelse! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bilde kan dere være stolte av, topp karakter av meg! Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nydelig bilde av ei nydelig jente! Dette kan du være stolt av! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg vil påpeke at hun nok muligens er feil utrustet for en fjelltur, men bildet er flott! Skal jeg pirke på noe så må det være at etterbehandlingen av hodet har medført noe som ligner en dropshadow-effekt på bakgrunnen og dermes ser det nesten ut som hun sitter foran en bakgrunn... Det er mulig det er komprimeringen som gjør det og at det i stort format ikke har denne effekten selvsagt og da spiller det jo liten trille... Men sikkert verd å kikke på.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ser for meg du nå må selge kamera til fordel for bleier ..hehe..neida,ble veldig bra;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Med en litt annen bakgunn og omgivelser kunne hun bli tatt for å være en gresk gudinne Et bilde som dere kommer til å sitte å se på, sammen med den som er i magen, om oen år Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 takk for alle tilbakemeldinger Hadde egentlig tenkt en helt annen setting i går, men trønderværet endret seg fra sol til typisk grått og trist. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Espen: her er det meste gjort i raw editering. Er nok dessverre jpg komprimeringen som gjør det. Men skal dobbelt sjekke I LR på hva som foregår. Så ikke noe sånt der. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nydelig - hun ser jo nærmest ut som en fruktbarhetsgudinne som har steget opp av jorden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg