Suic Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) For alle oss som bare ELSKER Rebecca Black, og kan bare ikke få nokk! http://www.youtube.com/watch?v=m3qlOsETQug FUN FUN FUN Og den nye musikkvideoen er bare helt KONGE!!!! Hva er deres mening om denne modige unge damen? Endret 27. juli 2011 av aR_ 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 27. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2011 17 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 har ikke skjedd store framskrittene siden friday hører og ser jeg, stinker autotune fra milevis unna og hvorfor står hun og spiller inn sangen med et fult band når alt av musikk i sangen er typ. techno stuff? og sensurerte ansikter i musikkvideoen? kom igjen! men joda dere som elsker rebecca black får kose dere her i tråden Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Friday var mye bedre en den nye sangen. 1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg er ingen fan av frøken Black sin musikk, men både når det gjelder intelligens, personlighet, talent og så videre, så er hun milevis foran alle som nedlater seg til hetse henne på det groveste bare fordi det er blitt "pop". weebl: Mener absolutt ikke deg, men de som kommer med direkte drittslenging og direkte eller indirekte sier at de håper hun dør en lang og smertefull død, mangler både sosiale antenner og intelligens. Må man hetse et internettfenomen for å føle seg bedre med seg selv, så har man et problem. Konstruktiv kritikk, personlige meninger og så videre er selvsagt helt greit. 5 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Savnet egentlig den mørke rapperen i den nye låta. Han var jo med på å gjøre friday virkelig kul. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Frøken Black er jo egentlig ikke problemet. Problemet er at i dagens pop-verden kan en ihjelprodusert låt synges av hvem som helst og bli en hit, ved hjelp av auto-tune, bare produsenten følger formelen for en pop-hit. Rebecca Black er bare et alt for tydelig eksempel på dette, og er dermed lett å angripe. 2 Lenke til kommentar
Badering Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nå ble vel Friday en hit pga at folk latterliggjorde den da. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Meget mulig, men Friday er uansett mye bedre en det meste av dagens pop. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er folk som sier dette er bra seriøse? Eller er det trolling? Må jo faen meg begynne å lure. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er nok heller du som har sær smak, så på din last.fm liste og av de 30 første på listen din kjenner jeg igjen bare public enemy og nwa. Altså navn på grupper som jeg har hørt om. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Så jo mindre kjent, jo dårligere musikk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Absolutt ikke, bare sier at det ikke er noen korrelasjon. Samt at folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-f3a4dag2UQ 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er folk som sier dette er bra seriøse? Eller er det trolling? Må jo faen meg begynne å lure. Jeg synes Friday er max küng! Er svært sjeldent at jeg ikke starter fredagen med Friday, og drikker jeg står den gjerne på repeat et par timer på fredager. Fet låt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå