Tor r Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Veien blir til mens vi går. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bilde er behandlet ganske mye. Ønsker spesielt tilbakemelding på behandling og komp. Bilde heler litt ser det når det er gjort meg opps på det,så takk. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja det har du minsanten rett i! Ingen vet hva morgendagen bringer, så det er bare å fortsette å gå! Fine farger og en for det meste bra komp. Av en eller annen grunn aner jeg at bildet heller til høyre, men mulig jeg blir lurt av det lave standpunktet.... ? Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Får også inntrykk av at det heller litt uten at det kanskje gjør noe - trørne innerst er med på å forsterke inntrykket. Når det er sagt synes jeg det er et interessant bilde du har her, men jeg synes himmelen stjeler litt mye oppmerksomhet kanskje. Om denne hadde vært noe dempet ville den trolig også fått flere fine detaljer.. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ja det har du minsanten rett i! Ingen vet hva morgendagen bringer, så det er bare å fortsette å gå! Fine farger og en for det meste bra komp. Av en eller annen grunn aner jeg at bildet heller til høyre, men mulig jeg blir lurt av det lave standpunktet.... ? Takk for tilbakemelding,det heller ja så det først nå.. Får også inntrykk av at det heller litt uten at det kanskje gjør noe - trørne innerst er med på å forsterke inntrykket. Når det er sagt synes jeg det er et interessant bilde du har her, men jeg synes himmelen stjeler litt mye oppmerksomhet kanskje. Om denne hadde vært noe dempet ville den trolig også fått flere fine detaljer.. Takk for fin tilbakemelding og synspunkter på bilde. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg synes ikke det gjør så mye om bildet heller litt, en vei er aldri helt perfekt. Jeg ville ha kuttet i toppen, til et par cm over buskene på høyre side, for å gi veien enda mer fokus. Buskene er kanskje noe i overkant oppskarpet? Ellers liker jeg det lave perspektivet her Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg synes ikke det gjør så mye om bildet heller litt, en vei er aldri helt perfekt. Jeg ville ha kuttet i toppen, til et par cm over buskene på høyre side, for å gi veien enda mer fokus. Buskene er kanskje noe i overkant oppskarpet? Ellers liker jeg det lave perspektivet her Fin og konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Elegant komposisjon. Veiens bue og den enhetlige forgrunnen skaper et enkelt og interessant bilde, synes jeg. En venstrerotasjon på et par grader og bildet blir som det skal være. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg deler samtlige av de synspunktene som du har fått fra før, kommer ikke på noe mer utover det....altså synes jeg bildet er interessant og godt med sin komposisjon og vinkling Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Morsomt..i den forstand att du her tør utforske litt andre måter og ta bilder på.Og da er jeg med ser du..liker disse utenom det vanlige bilder.Veldig bra Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Likte dette litt spesielle frodige motivet i flott farger. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Elegant komposisjon. Veiens bue og den enhetlige forgrunnen skaper et enkelt og interessant bilde, synes jeg. En venstrerotasjon på et par grader og bildet blir som det skal være. Takk for tilbakemelding. Jeg deler samtlige av de synspunktene som du har fått fra før, kommer ikke på noe mer utover det....altså synes jeg bildet er interessant og godt med sin komposisjon og vinkling Takker. Morsomt..i den forstand att du her tør utforske litt andre måter og ta bilder på.Og da er jeg med ser du..liker disse utenom det vanlige bilder.Veldig bra Kjekt å høre. Likte dette litt spesielle frodige motivet i flott farger. Kjekt å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg