stutbokk Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Rett på sak : Er 27" for stort til å bruke til internettsurfing,Spilling?! Jeg sitter nå ved en møkka lcd skjerm på 1400*noe og sitter ikke langt unna.. Dette er en 19" Tenker bare på om 27 blir "dritstort" i forhold.. ønsker meg gjerne større altså, men jeg spiller en del.. lest steder at 27" kan bli litt voldsomt hvis man sitter litt nærme og spiller mye fps spill ( noe jeg gjør ) har så lyst på Dell sin ISP skjerm ,U2711. Samtidig vil jeg ha lav ms, og tenker derfor på Alienware sin aw2310 på 120hz. Evt Dell 23" LCD Widescreen SP2309W 2048x1152 ved 60Hz, 2ms Hva ville dere ha valgt av Alienware sin eller den sistnevnte ? Dersom det sto i mellom de.. begrunn svaret! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei! Dell sin Ultrasharp er knallgod og har fått veldig gode kritikker! Den er ikke helt ny lengre, men den har fåt en ganske hyggelig pris etterhvert, den ligger vel på rundt 5 høvdinger på netshop denne uken. Tidligere har den kostet 10. 27 er ganske flott å spille på, syntes ikke den er for stor 120hz er tull, 3d er bare en hype, kjøp deg heller noe fint enn å kaste penger på sånt. Tror ikke lav responstid er like stor sak nå lengre som det var når LCD kom Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ja har sett det på netshop selv! Var derfor jeg tenkte jeg kanskje skulle slå til med den Den er vel på 5 ms, og Aw på 3ms.. trur ikke det er så stor forskjell ass! 3d tingen er så som så.. er lite fan av 3d ( til nå ) Grunnen til at jeg vil ha en 120hz, er for å få opp fps'n i spilla OG at det går vist mye mye mye smoothere enn 60hz'en Men er i super tvil!! "stor 27" som er goodlike i kvalitet,farger,vinkler osv osv eller en 23" som er mindre, men raskere, men dårligere i alt annet omtrent Ahh.. ikke enkelt! Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Nai.. nå er jeg ikke i tvil lenger.. Blir en 27" ISP fra Dell, som Netshop har på tilbud nå Etter å ha sett denne videon ble jeg overbevist! http://www.youtube.com/watch?v=3faC2ur3Qq0 Hvis man synes det er mye "lægg" etterslep der, så er man virkelig pirkette! Trur dette blir en konge skjerm til surfing, redigering og spilling!! Og ikke minst film Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Om du har fått skjermen din (Dell 27") er det flott om du sier noe om hvordan du synes den virker i spill. Er selv i modus på kjøpe ny skjerm og denne er en av de jeg har sett på. Og hvilken skjermkort har du? Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Syns input lag'en så helt fæl ut på den videoen der, men jeg er veldig følsom på sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå