Planiar Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Skal kj0pe abit ic7, men jeg kom over noe et sted om at kortet, siden det har intel chipset etc (og de liker ikke overklokking) var lite modifisert for kj0ling av andre typer enn vifte. Kan noen konfirmere dette for meg? Takk paa forhaand Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Festet for prosessorkjøleren er jo festet i 4 festehull rundt 478-socketen. Det er de samme som brukes til mange kjøleblokker for bruk i vannkjølingssystem. Selv om Intel har laget chipsettet, er det ABit som står for layouten på det hovedkortet, og de er som kjent overklokkerens venn :wink: Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Hjertelig takk for hjelpen. Abit ic7 it is then Hvis du vil, kan jo du anbefale noe ram jeg kunne kj0pt. (kj0per p4 3 ghz/800) Har sett paa Twinmos ddr3200 (256) m/ winbond (x2 i dual mode, aka 512 tilsammen) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har en brikke 512 MB TwinMos PC3200 selv, og er veldig fornøyd med den, så den kan jeg godt anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå