KnirketeDør Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hei For en stund siden gikk maskinen min i frys i oppstarten. Dette problemet dro jeg til et annerkjent PC-verksted i Trondheim med - der de fikk konstatert defekt minnebrikke - og fikk fikset problemet. Nå når jeg har startet maskinen min igjen, så får jeg meg ikke inn på internett, det kommer opp mange errormeldinger og det er ikke alt som fungerer rett og slett. Jeg mente at å kjøre Windows Vistas CD og benytte meg av repareringsalternativet skulle hjelpe meg, men dit kommer jeg ikke. Jeg får til å kjøre CDen når jeg har kommet inn på maskinen, men ikke i oppstartsfasen. Når jeg er inne på maskinen, så finner jeg ikke reparasjonsalternativet, men kun "Innstaller Windows Vista". Hva gjør jeg? Endret 27. juli 2011 av Flaav Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 For å komme inn i oppstartsfasen så må du ha prioritert boot fra CD/DVD før harddisk. Ellers så er det rart at et bytte av minne skal skape slike problemer... Sikkert ikke dumt å dele disse feilmeldingene om du vil ha mer hjelp om problemene dine. Ellers så kan det være et enkelt grep å kjøre systemgjenoppretting fra forrige punkt PCen fungerte som den skulle. 1 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Tusen takk for god hjelp KoKo_ Først endret jeg prioritet i oppstartsfasen, noe som gjorde at cden startet, også tok jeg en systemgjenoppretting. Alt er tilbake til normalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå