PolarCow Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har en komfyr, kjeramisk topp, der hele platen sitter fast i et hull i benkeplaten på kjøkkenet. Fra tid til annen vil den ikke skru seg på, stort sett har jeg bare ventet litt, og så vil den. Men i dag er den dau som en sild. Siden den var integrert i kjøkkenet når jeg kjøpte leiligheten, aner jeg ikke hva komfyren heter eller når den er kjøpt. Men vet at garantien har gått ut. Vedlagt ligger et bilde med logoen som står på plata (ukjent for meg), i tillegg til et større bilde av plata. Mistenker en løs ledning eller at plata har smuss på på-knappen (har pusset bra). Noen som kjenner komfyren eller logoen her inne? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kan ikke si at jeg er kjent med den logoen, men på undersiden av koketoppen så skal der være en klistrelapp som skal inneholde produsent effekt osv... Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Mistenker at det er en Ecotronic-platetopp... Men finner ingen logo for Ecotronic, bortsett ifra en stygg "W". Har funnet ut at platetoppen er kjøpt på Elkjøp. Har forsøkt å løfte hele plata opp av benken, men vanskelig når man bare er 1 person. Får hyre inn løftehjelp (det må løftes på alle 4 sider samtidig...) Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Hmmm, nå fungerer den helt fint igjen... Merkelig... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Merkelig og ikke nødvendigvis bra, det er godt mulig at en av kablene til koketoppen er løs, eller at det er noe galt inni stikkontakten/støpselet til koketoppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå