nebbdyr Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har nettopp fjernet blindtarmen, og skal unngå anstrengende fysisk aktivitet i 4 uker.. Men, kan jeg le?? d gjør vondt, men kan jeg gjøre det uten at det er farlig? :S Lenke til kommentar
reor Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har nettopp fjernet blindtarmen, og skal unngå anstrengende fysisk aktivitet i 4 uker.. Men, kan jeg le?? d gjør vondt, men kan jeg gjøre det uten at det er farlig? :S Det er på samme måte med latter og knekte ribbein. Med ett kjenner man det er liv. Tror ikke det er farlig å le, men helt naturlig at man prøver å begrense krampelatteren til stingene har grodd. Å le seg i hel er ikke kun en frase. Man kan faktisk dø av latterkrampe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så lenge du ikke setter deg ned og ser Geroge Carlin eller andre ting som framprovoserer latterkrampe til du ligger å ruller av smerte og latter så tror jeg det skal gå greit. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Med fysisk aktivitet så mener man nok heller ting som trening og ''sengehopping''. Lenke til kommentar
nebbdyr Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 ah, tror jeg får ta det litt rolig i dagene fremover da ) takk for hjelpen folkens )<3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå