Morsegutten Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei. Jeg skal kjøpe nytt Skjermkort. Skal bytte mitt gamle Ati Radeon hd 5770, med Ati Radeon Hd 6970 2 Gb. og jeg lurer på om jeg MÅ kjøpe nytt Vifte?? Og tror dere at jeg kan kjøre Battlefield 3 eller Skyrim på fult? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Alle skjermkort følger med sin egen referansevifte/kjøler system, men hvis du skal klokke den eller ønsker å ha et mindre varmt skjermkort, så fins det bedre løsninger der ute. Angående ytelsen du kan forvente i de spillene så er det tidlig for å si, spesielt når hele maskinen må være rask også, men jeg ville blitt overrasket om du skulle få ytelse problemer, i værste fall, kanskje driver problemer når spillet kommer ut, men som sagt litt tidlig å si noe om det. Det er iallefall ikke et dårlig/svak skjermkort for å si det sånn ^^ Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvilken vifte mener du? På alle skjermkort sitter det orginalt en kjøler/vifte. Men hvis du tenker på en kabinett vifte så kan dette være lurt å ha hvis du føler at det blir for varmt inne i kabinettet. Men om du ikke har kjørt noen ekstra kabinett vifta nå så trenger du ikke å kjøpe for å putte inn det skjermkortet for det er mer energi gjerrig og lager mindre varme en 5770. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Alle skjermkort følger med sin egen referansevifte/kjøler system, men hvis du skal klokke den eller ønsker å ha et mindre varmt skjermkort, så fins det bedre løsninger der ute. Angående ytelsen du kan forvente i de spillene så er det tidlig for å si, spesielt når hele maskinen må være rask også, men jeg ville blitt overrasket om du skulle få ytelse problemer, i værste fall, kanskje driver problemer når spillet kommer ut, men som sagt litt tidlig å si noe om det. Det er iallefall ikke et dårlig/svak skjermkort for å si det sånn ^^ har AMD Phenom II X6 1055T 2.8 ghz og 6 gb Ram. men jeg kan spille Crysis 2 på high og men ikke Maxed out på grunn av Skjermkort Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du har nok ram iallefall. Jeg kan ikke så mye om CPU, men 4 kjerner er et pluss det. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Du har nok ram iallefall. Jeg kan ikke så mye om CPU, men 4 kjerner er et pluss det. har 6 kjerner Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Den prossesoren der er god nok. det er nok skjermkortet ditt som sliter litt med å følge med. Så du vil merke stor forskjell ja fra 5770 til 6970. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå