ainstainy Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei Lurer på kjøpe enten samsung galaxy s2 eller lg optimus 2x eller noe lignende, så lurte jeg på om det var rette tiden å gjøre det på? Eller bør jeg vente til det kommer noe helt nytt som vil bli mye bedre? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det kommer alltid noe nytt som blir mye bedre. Skal du hele tida vente på det, så får du aldri kjøpt deg noen telefon. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Heihei Veit at iphone 4g ( den nyeste nå) blir nedsatt kraftig i pris i september, for da kommer en ny modell ut. Så jeg skal ihvertfall vente til da! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kjøp deg telefon i dag, og vær fornøyd med den. Skal du handle hver gang det kommer noe nytt, så blir du blakk. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Som de sier kommer det alltid noe nytt rundt hjørnet. Men siden sgs2 er på topp nå og det er flaggskipet til Samsung som klorer seg opp igjen vil jeg tro den blir vedlikeholdt en lang stund fremover med oppdateringer til OSet og diverse, så... yeah go for it. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvis du vil ha Nokia, kan du lese at det har vært et prisras på toppmodellene deres her: http://www.mobilen.no/artikler/prisras_paa_nokia-mobiler/100354 Lenke til kommentar
EmilFabian Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hei Lurer på kjøpe enten samsung galaxy s2 eller lg optimus 2x eller noe lignende, så lurte jeg på om det var rette tiden å gjøre det på? Eller bør jeg vente til det kommer noe helt nytt som vil bli mye bedre? Kan være verdt å vente litt, SE Mini Pro II og iPhone 5 skal komme til høsten! Hvis ikke det er veldig hast med ny smarttelefon ville jeg ventet på Galaxy S3. Men S2 ser iallefall ut som en knall mobil, selv ville jeg definitivt gått for den dersom jeg skulle kjøpt meg ny! Endret 27. juli 2011 av EmilFabian Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hadde jeg fått litt cash in hand hadde jeg kjøpt meg n950 på flekken. Døende OS, men faen maemo5 var sykt mye bedre enn noe OS jeg har sett på en mobiltlf til nå mtp customization og generel badassness... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du kan jo også prøve en brukt telefon. Jeg kjøpte en pent brukt Desire Z for en symbolsk sum, og er meget fornøyd. Gjorde det fordi jeg fikk en fartsbot som ødela mobilbudsjettet jeg skulle svi på en Sensation, og nå tenker jeg at det var like greit. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Alternativt skaffe seg en billig huawei u8800 og rocke ræv til neste generasjonen kommer Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg kjenner en Huawei-eier. Den er avansert, men henger seg ofte. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hadde jeg fått litt cash in hand hadde jeg kjøpt meg n950 på flekken. Døende OS, men faen maemo5 var sykt mye bedre enn noe OS jeg har sett på en mobiltlf til nå mtp customization og generel badassness... Etter hva jeg har hørt blir ikke n950 solgt på vanlig vis, fordi det er en utviklermobil. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Takker for alle svar Endret 28. juli 2011 av ainstainy Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Etter hva jeg har hørt blir ikke n950 solgt på vanlig vis, fordi det er en utviklermobil. Det var da n900 også omtalt som? Uansett får man alltids tak i noe slikt om man er villig til å betale for det Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 http://www.developer.nokia.com/Community/Discussion/showthread.php?225798-N950-avaialbility Man måtte være utvikler for å kunne få låne en n950 av nokia. Dvs at nokia fremdeles hadde eierskapet til mobilen, og jeg tviler på at noen utviklere ville solgt utlånseksemplarene deres videre til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå