Gå til innhold

Ny spill-bærbar for hvermannsens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit utstyrt maskin med pent utseende. Positivt at den har Blu-Ray stasjon. Skjermkortet er er verken kraftig eller svakt og bør holde for de fleste. En flott bærbar dersom prisen blir fornuftig.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ser selv etter en erstatter for min stasjonære PC da jeg trenger en bærbar i en periode, og denne ser meget bra ut. På CDON har de DX modellen hvor det står at den har en i5 2410, GT 555M og FullHD skjerm til 6999,-

Er ingen på lager enda, men jeg håper den kommer inn snart, er jo en meget bra pris.

Her er link: http://cdon.no/elektronikk/msi_ge620dx_intel_i5-2410m_4gb_500gb_15.6_w7hp_gtx555m-14837164

Lenke til kommentar

Oppløsningen er en fordel da spill i 1920x1080 krever dobbelt så mye av grafikkortet.

toazty:

Du må gjerne lenke til den ASUSen du nevner. Får ikke det du skriver til å stemme.

Selvfølgelig. Men å spille i 1366 x 768 er uakseptabelt på en 15"

Lenke til kommentar

Er veldig spent på byggekvaliteten på disse billig merkene. har en ASUS N53SN-SZ085V i bestilling. Bruker HP elitebook(s) og plast-MAC til vanlig. De har sine utfordringer de også, men det er lite feil på de selv etter flere års bruk og en del juling.

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar

Selv har jeg en MSI GX660R med full-hd skjerm og AMD5870 og angrer ikke. Spill som må i lavere oppløsning blir selvagt litt uklare. Men siden jeg bruker maskina en god del til browsing, epost o.l. i tillegg til spill så tar jeg heller full-hd med skalering i spill enn å krangle med å få plass til ting på desktoppen ellers. 1600x900 hadde vært en fin mellomting da.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Oppløsningen er en fordel da spill i 1920x1080 krever dobbelt så mye av grafikkortet.

toazty:

Du må gjerne lenke til den ASUSen du nevner. Får ikke det du skriver til å stemme.

du har helt rett var litt kjapp i skrivinga mi der, :/

men den pc'en jeg mente var asus k53Sv ,

etter å ha lest nøye så ser jeg det er litt større forskjell enn det jeg trodde,

Lenke til kommentar

Skalering av lavere oppløsning er ubehagelig å se på i forhold til 1:1.

De som trenger høyere oppløsning får kjøpe en høyere modell.

Og igjen: Det spørs på skjermen.

Har sett skjermen som ikke engang kan skalere 1/2 aspectration opp korrekt, og så har jeg sett skjermer som kan skalere virkelig banalt bilde opp på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...