Aetius Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Men bare med Olympus E-P3. To objektiver får enda raskere autofokus Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så kjekt! Mitt E-P3 med 14-42 befinner seg i Oslo nå, sitter her i Stavanger og venter på det, så det blir flott med ENDA raskere autofokus. Lenke til kommentar
xyzzyqwerty Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har du tinga frå utlandet, Nimrad? (Eg har ikkje funne nokon butikk i Noreg som har fått det inn enno.) Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har du tinga frå utlandet, Nimrad? (Eg har ikkje funne nokon butikk i Noreg som har fått det inn enno.) Det lurer jeg å på! Har du bestilt fra utlandet? Lenke til kommentar
xyzzyqwerty Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Eg ser at B&H har dei på lager no. Eg vil eigentleg gjerne kjøpe på Fotovideo, men det virkar som om dei ikkje får inn noko før seint i august (ubekrefta 20. august står det på kit-utgåvene), så eg er ikkje sikker på om eg har tålmod til å vente. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har du tinga frå utlandet, Nimrad? (Eg har ikkje funne nokon butikk i Noreg som har fått det inn enno.) Det lurer jeg å på! Har du bestilt fra utlandet? Bestilt fra Hong Kong, ja! Kommer vel i august i USA og enda senere til Norge. Jeg klarte ikke vente. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Japan foto har nettopp fått inn E-P3 med 14-42 på lager Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Da har jeg nettopp fått beskjed om at E-P3 ligger og venter på meg på posten! Skal hente det om en times tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Da har jeg nettopp fått beskjed om at E-P3 ligger og venter på meg på posten! Skal hente det om en times tid. Du lykkens rosin Gleder meg til å høre om erfaringene dine. Lenke til kommentar
xyzzyqwerty Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Japanphoto hadde det berre i nettbutikken, men Fotovideo har fått det inn i butikken no, så eg kjøpte mitt der. Ser veldig fint ut så langt. Autofokusen er utruleg rask. (Det virkar som om den sliter litt innimellom, i dårleg lys, men for det meste kjennes det som om den er nærast umiddelbar.) God byggekvalitet også. No har ikkje testa så voldsomt mykje, men det ser lovande ut så langt. Sjølve biletekvaliteten har eg ikkje vurdert enno, men ein ser jo frå reviews at det er omlag det same som tidlegare modellar. (Muligens litt betre JPEGs - er ikkje sikker.) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Veldig imponert over fokusen. Den sliter som sagt litt i dårlig lys, men overraskende kjapp der også. Gleder meg til å få oppdatert firmwaren for å få enda kjappere. Lenke til kommentar
xyzzyqwerty Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Og endeleg har den orientasjonssensor. :!: (Mogleg E-P2 også hadde det, men eg hadde det i alle fall ikkje på E-PL1en min.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg