Gå til innhold

Hvilket fotoalbum

Anbefalte innlegg

Hva mener dere er det beste fotoalbumet for eks til å lagre og holde orden på bilder. Vise frem i slideshow. Mulig legge på komentarer?

Hørt om disse, men vet ikke noe om de: Canon sin, ACDsee, Adobe Photoshop album, Ulead ...., 3D-album?

Det finnes sikkert mange fler også. Hva er det beste programmet mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker IMatch (http://www.photools.com). Jeg valgte det etter å ha testet bl.a. ACDSee og Fotostation. IMatch har en litt bratt læringskurve, men er ett kraftig verktøy.

Både IMatch, ACDSee, Adobe PS Album og Fotostation har demoversjoner du kan laste ned og prøve i en periode. Gjør det! Har du ikke bredbånd eller god tid, pleier disse demoversjonene å ligge på cd-ene som følger med diverse fotoblader.

- Henrik

Lenke til kommentar

Nå har jeg testet litt demoversjonen til Adobe photoshop album. Virker ganske tung å komme i gang med. Finnes det noen tutorials eller manualer for å se om jeg skjønner litt mer. Testet litt den guide/wizard som følger med.

Men det rare er: Jeg har lagt bildene mine på e:bilder med mange undergrupper som 2002-sommer, 2002-beitostølen osv. Men i Adobe album så tok den alle disse bildene e:bilder ca 3500 å la i en mappe.

Så må jeg på nytt lage slike mapper? Er dette riktig? Eller kan man gjøre det enklere ved at man kan ha de delt opp på Harddisken. Hva er fordelen med slik det skjer i Adobe album. Legger dere alle bilder i en mappe?

I ACDsee har jeg ikke laget noe album. Vet ikke om det er samme måte der. Men når jeg går inn å bare ser på bildene eller lager slideshow av e:bilder så fungerer dette. Men man kan sikkert lage album her også?

Hva foretrekker dere av programmer. Blir for slitsomt å prøve alle disse demoversjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...