Rabb3rn Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei svømming er utrolig gøy men finner ikke mye om det på nett. Jeg vil starte med svømming som treningsform da jeg syns det er gøy. Men har da flere spørsmål som den nybegynnern jeg er. - Hvor lang tid bruker en vanlig mosjonist på 1km og hvor lang tid tar det? - Hva trenes ved vanlig bryst og rygg svømming? - Hvordan kombinere dette med annen trening som f.eks styrke med egen kropsvekt? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du trener bare utholdenhet, du får ikke mye progresjon og du vil ikke bli noe sterkere av betydning. Skal du for eks trene styrke så gjelder de samme prinsipper, du må ha kcaloverskudd og kroppsvekt gir deg ikke progresjon i lengden og du må spise tilbake alle kcal du forbrenner på svømming. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei svømming er utrolig gøy men finner ikke mye om det på nett. Jeg vil starte med svømming som treningsform da jeg syns det er gøy. Men har da flere spørsmål som den nybegynnern jeg er. - Hvor lang tid bruker en vanlig mosjonist på 1km og hvor lang tid tar det? - Hva trenes ved vanlig bryst og rygg svømming? - Hvordan kombinere dette med annen trening som f.eks styrke med egen kropsvekt? 1 km- ca 1 time for nybegynnere Gikk på svømming i 2-3 år og han trener magemuskler og armer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå