Erlend Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 - Endret oppsettet på aktivitetssidene. Eksempel: http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/temadag-soft-focus/175 - Endret oppsett på gallerifiltere og la til direktelenke til aktivitetsoversikten Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 - Endret oppsettet på aktivitetssidene. Eksempel: http://www.akam.no/b...-soft-focus/175 - Endret oppsett på gallerifiltere og la til direktelenke til aktivitetsoversikten Dette ble jo veldig bra, Erlend ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 - Endret oppsettet på aktivitetssidene. Eksempel: http://www.akam.no/b...-soft-focus/175 - Endret oppsett på gallerifiltere og la til direktelenke til aktivitetsoversikten Bedre og bedre, dag for dag, dette! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Jeg hadde nesten hatt lyst til å sitte her å sutre over at dere maser for mye Men jeg vil nå si at bildekritikken har blitt jævla fin i den nye formen, og det er mye mer aktivitet der nå. Jeg har begynt å poste bilder igjen; men har ikke kommet i gang med å komme med noe særlig med kommentater enda. Endret 16. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg hadde nesten hatt lyst til å sitte her å sutre over at dere maser for mye Men jeg vil nå si at bildekritikken har blitt jævla fin i den nye formen, og det er mye mer aktivitet der nå. Jeg har begynt å poste bilder igjen; men har ikke kommet i gang med å komme med noe særlig med kommentater enda. Så flott, da! Kjekt at flere vil bidra mer.... Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 - Forumtråd opprettes nå automatisk etter en aktivitet blir godkjent. - Det er nå mulig å søke opp og legge til utgåtte produkter. Si fra dersom et produkt finnes i Prisguiden, men ikke dukker opp i søk. 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 - Forumtråd opprettes nå automatisk etter en aktivitet blir godkjent. - Det er nå mulig å søke opp og legge til utgåtte produkter. Si fra dersom et produkt finnes i Prisguiden, men ikke dukker opp i søk. Veldig kjekt! Da kan vi få lagt inn våre "gamle gode"! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 - La til nytt innloggingskjema som er likt det som er på hardware.no. Nå vil også nettleseren din ferdigutfylle feltene om du haker av for å lagre passord. - Bilder lastet opp til temadager eller andre aktiviteter vil ikke påvirke grensen på ett bilde per dag. 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 - Bilder lastet opp til temadager eller andre aktiviteter vil ikke påvirke grensen på ett bilde per dag. Nice! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Spørsmål vedr. å bla i egne bilder under Profil: Hvorfor går det ikke an å bla i mine egne bilder der? Får forrige eller neste bilde fra BK når jeg bruker pilene til ve/hø! Er det mulig å få endret dette? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Godt poeng, det fungerte vel sånn før, men har siden sluttet å fungere et sted i løypa. Jeg kan se på dette ved anledning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Godt poeng, det fungerte vel sånn før, men har siden sluttet å fungere et sted i løypa. Jeg kan se på dette ved anledning Takk for dehh! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 - La til nytt innloggingskjema som er likt det som er på hardware.no. Nå vil også nettleseren din ferdigutfylle feltene om du haker av for å lagre passord. - Bilder lastet opp til temadager eller andre aktiviteter vil ikke påvirke grensen på ett bilde per dag. Lastet opp et bilde til aktivitet Temadag i dag, men får ikke lastet opp bilde i vanlig BK i tillegg! Dette har funket tidligere, men altså ikke idag! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Får du noen feilmelding? Jeg testet nå, og det fungerte for meg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Får du noen feilmelding? Jeg testet nå, og det fungerte for meg Prøvde igjen, nå! Da funket det igjen, gitt! Plent umulig tidligere idag. Da var "last opp"-knappen grå. Trodde kanskje det var noe med grensen for opplasting, men den er jo pr. døgn, og vet jo at det har funket før med både opplasting av Temadag-bilde + vanlig BK-bilde.... Merkelig! Men så lenge det funker nå, så..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Får ikke endret bakgrunnsfarge i BK, blir bare litt mørk grå som "standard"! ? Fargebaren virker heller ikke når en kikker på andres bilder.... Ser dog at noen får til å endre.... (jeg bruker Firefox som nettleser).... Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Takk for tipset. Skal være fikset nå Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Takk for tipset. Skal være fikset nå Da funket det igjen, ja! Thanks! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hva med å legge inn kategorien "Mat" i bildekritikken? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ser at det øverst på forumsidene nå kommer en boks med spørsmål: Vil du oppdatere e-postadressen på din konto? Er dette noe "legitimt" fra tek, eller er det noe lureri? PS! Spør fordi jeg opplever/har opplevd lignende "pop-ups" i andre sammenhenger, som bare er lureri.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg