Erlend Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Og der fant jeg en aldri så liten feil. Skal være fikset nå Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Og der fant jeg en aldri så liten feil. Skal være fikset nå Flott! PS! (opplevde det kun med objektiver, men har ikke forsøkt med kamera siden de jeg brukte er for "gamle" for utstyrslisten... ) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Og der fant jeg en aldri så liten feil. Skal være fikset nå Funket ikke ved opplasting av nytt bilde nå! Samme som før, valgt objektiv "sitter" ikke, må inn en ekstra gang etterpå og "endre bildet". Da "setter" det seg.... (bruker Firefox).... Still need a fix! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Stemmer. Jeg fant en feil til nå. Nå har jeg i alle fall testet at det fungerer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Stemmer. Jeg fant en feil til nå. Nå har jeg i alle fall testet at det fungerer Fint! Får se imorra, da! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Stemmer. Jeg fant en feil til nå. Nå har jeg i alle fall testet at det fungerer Funket helt fint idag, ja! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 - Har oppdatert opplastingsfunksjonaliteten, slik at den forhåpentligvis skal være noe mer brukervennlig. - Bilder som er valgt ut som dagens bilde markeres med en stjerne i gallerioversikten og på bildesiden Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 - Bakgrunnsfarge kan nå settes før bildet lastes opp Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 - Bakgrunnsfarge kan nå settes før bildet lastes opp Forsøkte dette just nu, men fargen "satt" ikke... Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Testa akkurat nå, og det fungerte. Hvilket nettleser brukte du? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Testa akkurat nå, og det fungerte. Hvilket nettleser brukte du? Firefox! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/test/1134774 Jeg lastet opp dette akkurat nå i nyeste versjon av Firefox. Fargen ble satt riktig med en gang. Kan du prøve å laste opp et nytt i kategorien Prøverommet? Ta en full refresh i nettleseren før du begynner opplastingen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 http://www.akam.no/b...de/test/1134774 Jeg lastet opp dette akkurat nå i nyeste versjon av Firefox. Fargen ble satt riktig med en gang. Kan du prøve å laste opp et nytt i kategorien Prøverommet? Ta en full refresh i nettleseren før du begynner opplastingen. Been there, done that! Og fargen satt med en gang.... Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 - Har oppdatert layout på bildesiden til å gli mer inn i dagens design på resten av nettstedet - Flyttet knappen "vis i fullstørrelse" under fotografen, og fjernet "skjul omgivelser". Den nye knappen viser bildet i fullstørrelse med samme bakgrunnsfarge som bakgrunnen på bildesiden, med mulighet til å zoome. - Ny metode for å endre bildeinfo, det skal nå være likt som å laste opp et nytt bilde. 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hei, Erlend ! Det ser ut som E-post-funksjonen er tatt vekk slik at det blir vanskelig med f.eks å sende meldinger til den enkelte bruker. Med dette i tankene så blir det vel lenge til noen tar på seg å arrangere temadag. mvh Birger Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hei. Hva mener du med e-post-funksjonen? Vi har så vidt jeg vet aldri hatt noe slikt. Hvem som helst kan nå opprette aktiviteter her: http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/ Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hei. Hva mener du med e-post-funksjonen? Vi har så vidt jeg vet aldri hatt noe slikt. Hvem som helst kan nå opprette aktiviteter her: http://www.akam.no/b...kk/aktiviteter/ Beklager feilskrivingen, men jeg mente så klart at jeg ikke kan finne funksjonen for å sende melding til en annen bruker Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Beklager feilskrivingen, men jeg mente så klart at jeg ikke kan finne funksjonen for å sende melding til en annen bruker Du kan holde musepekeren over navnet på det personen du vil sende melding til, da skal funksjonen automatisk komme frem, det kan hende at du bare ser halve feltet som du skal trykke på. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Du kan holde musepekeren over navnet på det personen du vil sende melding til, da skal funksjonen automatisk komme frem, det kan hende at du bare ser halve feltet som du skal trykke på. Takk for informasjonen, Nautica !Her inne på diskusjonsforumet går dette greit, men om jeg er inne på bildekritikken og tar fram brukerlista, som ligger som en undermeny under mitt eget navn - så kunne det være fint å ha en direkte meldingstjeneste der også Kanskje har dette med nettleser å gjøre, isåfall er det Safari som jeg benytter. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Skjønner. Har lagt til en direktelenke for å sende melding på profilsidene i bildekritikken nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg