smort1 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hei. Liten tabbe fra min side. Skal få rettet opp dette snart. Håper det ikke førte til lavere aktivitet under gårsdagens temadag Hei igjen! Skjønner den, ja! Men hva med det andre jeg spør om? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Temadagen skal bli liggende ut hele dagen. Jeg skal se på muligheten for å legge til utgått utstyr mot slutten av uka Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 - Nå skal temadag-filteret fungere igjen. - Har lagt til flere bilder fra fotografen på bildesiden - Har skrevet om en god del kode i bakkant; si i fra hvis noe ikke fungerer. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Temadagen skal bli liggende ut hele dagen. Jeg skal se på muligheten for å legge til utgått utstyr mot slutten av uka Høres bra ut! Gleder meg til å få lagt inn "alt" utstyret... PS! Takk for de andre fixene.. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 - Oppdatert brukerlisten: http://www.akam.no/bildekritikk/brukere/ - Oppdatert aktivitetslisten: http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/ - Brukere kan nå legge til aktiviteter selv. (Må godkjennes før de vises) - Oppdatert profilsidene: http://www.akam.no/bildekritikk/brukere/erlend/222600 3 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 - Brukernavnet som er satt i bildekritikken er nå det som vises i kommentarfeltet og overalt ellers i bildekritikken - Redusert skriftstørrelsen på bildetittel på bildesiden - Ryddet litt i "min konto"-seksjonen: http://www.akam.no/bildekritikk/minkonto - Automatisk innlogging skal nå være mer pålitelig. (Slett cookies hvis det oppstår problemer) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 - Ryddet litt i "min konto"-seksjonen: http://www.akam.no/b...ritikk/minkonto Litt for mye Møllers tran her, kanskje? Under Min konto - Bilder, vises nå kun bilder tilbake til 13.02.2013!! Hvor ble det av muligheten til å redigere/slette resten? Vi har vel ikke mistet råderetten over egne bilder, har vi vel...? :nei2: Regner med en fix er på plass raskt... PS! Ellers, så er det jo bra skjønnhetspleie dere bedriver (og jeg venter jo tålmodig på å få kunne registrere godt gammelt utstyr....) Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg har ikke rukket å se på gammelt utstyr enda. Og det skal selvfølgelig vises bilder som er eldre enn det. Jeg fant en liten feil i uthentingen, og det skal være rettet nå Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Og det skal selvfølgelig vises bilder som er eldre enn det. Jeg fant en liten feil i uthentingen, og det skal være rettet nå Takk for rask fix! En liten ting til i BK: Går inn på et bilde, og når en klikker på "Vis alle exif-data for dette bildet", så får en opp boksen med dataene, men å lukke boksen med den røde X'en oppe til høyre funker ikke. Må trykke tilbakepil i nettleseren eller høyrepil (neste bilde) på tastaturet for å komme ut av boksen.... Fixer vel det også du..? Endret 22. februar 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Som en quickfix er det mulig å klikke hvor som helst ellers på siden for å lukke den Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Som en quickfix er det mulig å klikke hvor som helst ellers på siden for å lukke den Ok, thanks! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 - Lukkeknappen skal nå fungere. Oppdaterte også utseendet på boksen. - Bakgrunnsfargevelgeren tar nå i bruk hele skalaen fra hvit til svart Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Nye endringer: - Større bilder i galleriet. - Fjernet sidenavigeringen. Nye bilder lastes nå automatisk mens du scroller - Viser totalt antall bilder for en bruker på profilsiden - Viser hvor mange bilder som er lastet opp siste døgn i toppen av siden med en lenke for å se dem. Endringene er bra! ... men jeg kommer ikke inn under bildene for å kommentere. Der står "din mening" men får ikke langt inn en eneste bokstav, heller ikke kan jeg se om noen andre har kommentert bildene. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Endringene er bra! ... men jeg kommer ikke inn under bildene for å kommentere. Der står "din mening" men får ikke langt inn en eneste bokstav, heller ikke kan jeg se om noen andre har kommentert bildene. Er du logget inn? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er du logget inn? Ja.... selvsagt er jeg logget inn .... har aldri hatt dette problemet tidligere. Jeg har logget av og på flere ganger, slått av pc-en og startet på nytt, men ingen ting hjelper .... ubegripelig........ Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvilken nettleser bruker du? Kan du prøve å gå til denne lenken: https://auth.tek.no/ og trykke log out, for så å logge ut og inn av bildekritikken. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 - Fikset noen ting som gjorde at bildesiden ikke fungerte i Internet Explorer 8 - Lagt til en egen seksjon for "dagens bilde" med en knapp i bildeoversikten. Denne seksjonen viser alle bilder som har blitt valgt som "dagens bilde" av redaksjonen - Sørget for at bildekritikken ser OK ut på mobiltelefoner og små skjermer igjen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 - Fikset noen ting som gjorde at bildesiden ikke fungerte i Internet Explorer 8 - Lagt til en egen seksjon for "dagens bilde" med en knapp i bildeoversikten. Denne seksjonen viser alle bilder som har blitt valgt som "dagens bilde" av redaksjonen - Sørget for at bildekritikken ser OK ut på mobiltelefoner og små skjermer igjen Begynner jo å se veldig så bra ut, både mht. layout og brukergrensesnitt.... Keep up the good work! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Oppdaget en liten ting her forleden. Gjelder ved opplasting av bilde, hvor jeg har valgt objektiv fra "min utstyrsliste". Det objektivet jeg velger kommer ikke fram i Kameradata etter at opplastingen er fullført. Må gå inn og Endre bildet, og velge objektiv nok en gang. Først da "sitter" det! Har skjedd de siste dager, inkl. opplastingen nå i kveld! Need a fix! (jeg bruker Firefox).... Endret 28. februar 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Takk for tilbakemeldingen. Skjer det bare med objektiver, eller gjelder det kameraer også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg