Gå til innhold

Laste ned spill fra MEGAUPLOAD.COM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn deg en annen plass å spørre du, denne tråden blir låst snarest. Og les retningslinjene du sa deg enig i da du ble medlem her.

Sry , men trenger litt hjelp

Du både tar noe du ikke har betalt for, og risikerer å få maskinen infisert med virus og verre ting. Er det verdt det?

Siden virker jo ganske seriøs da.

Lenke til kommentar

Du vet ikke hva slags nettside det egentlig er, gjør du? Det er en nettside hvor hvem som helst kan laste opp hva de vil. Det er ikke personene bak nettsiden som har lastet opp de forskjellige filene, spillene, sangene, filmene og lignende. Det er andre brukere, som deg og meg. Derfor kan du aldri stole 100% på at det er trygt å laste ned, spesielt ikke spill.

Kjøp spillet hvis du vil spille det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet ikke hva slags nettside det egentlig er, gjør du? Det er en nettside hvor hvem som helst kan laste opp hva de vil. Det er ikke personene bak nettsiden som har lastet opp de forskjellige filene, spillene, sangene, filmene og lignende. Det er andre brukere, som deg og meg. Derfor kan du aldri stole 100% på at det er trygt å laste ned, spesielt ikke spill.

Kjøp spillet hvis du vil spille det.

Okei, Takk for svaret:)

Skal kjøpe Mac så skal kanskje kjøpe Windows fra Apple.no

Spillet må spilles på Windows:)

Lenke til kommentar

Så, så folkens. Kan vel si så mye som at tråden ikke strider mot regelverket til diskusjon.no. Det er mange gratis spill folk laster opp til megaupload.

OT:

Dette kommer veldig mye an på siden du bruker når du finner megaupload linkene, er det en legit side er det sikkert ikke virus, men man er aldri 100% sikker.

Jeg kan forsåvidt anbefale torrent istedenfor.

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe mac hvis du skal ha windows virker helt idiotisk (men idioti er vel ikke uvanlig for mac brukere)

Man får Windows på Mac:) Bootcamp

Så, så folkens. Kan vel si så mye som at tråden ikke strider mot regelverket til diskusjon.no. Det er mange gratis spill folk laster opp til megaupload.

OT:

Dette kommer veldig mye an på siden du bruker når du finner megaupload linkene, er det en legit side er det sikkert ikke virus, men man er aldri 100% sikker.

Jeg kan forsåvidt anbefale torrent istedenfor.

Du kommer inn på torrent side :)

Lenke til kommentar

Bruker kun fileserve når jeg laster ned spill.......det er det samme som megaupload, mye sikrere en piratebay, husk på at blir man tatt har man aldri delt filen, noe som man gjør med torrent, man får også hele tiden makset ut linjen :), aldri fått virus, bare pass på hvor du fant linkene, anyhow, jeg kjøper allti spillet hvis jeg liker det :)

and btw vet d ikke er lov å diskutere dette, mn im a Rebel...

Lenke til kommentar

Bruker kun fileserve når jeg laster ned spill.......det er det samme som megaupload, mye sikrere en piratebay, husk på at blir man tatt har man aldri delt filen, noe som man gjør med torrent, man får også hele tiden makset ut linjen :), aldri fått virus, bare pass på hvor du fant linkene, anyhow, jeg kjøper allti spillet hvis jeg liker det :)

Har tenkt og kjøpe MAC nå snart. Jeg så en på YouTube som lastet ned Prison break fra megaupload . Det er en torrent link.

Har akkurat solgt den andre pc en min. Kan du skjekke om spillet virker eller om det bare er noe tull og hvis du har Norton ellernoe, søke igjenom det?

Kan gi deg linken til Prison break hvis du ikke finner det:) Gidder du eller?

Lenke til kommentar

Har tenkt og kjøpe MAC nå snart. Jeg så en på YouTube som lastet ned Prison break fra megaupload . Det er en torrent link.

Har akkurat solgt den andre pc en min. Kan du skjekke om spillet virker eller om det bare er noe tull og hvis du har Norton ellernoe, søke igjenom det?

Der gikk du over streken.

Lenke til kommentar

Der gikk du over streken.

Hvem gikk over streken ? Meg eller han?

Lenke til kommentar

Tror du skal lese gjennom retningslinjene til forumet før du poster noe mer.

https://www.diskusjon.no/guidelines

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende:

* Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem gikk over streken ? Meg eller han?

Du. Det er tydelig at du vil ha hjelp til å laste ned piratkopierte filmer, tv-serier og spill, noe som er i strid med forumets retningslinjer og norsk lov.

Tråden stenges og jeg ber om at du ikke fortsetter med slike innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...