BertNaked Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fikk mail fra lånekassen nå og det stod som følger: Hei. Søknaden din er behandlet. For å få penger, må du signere svarbrevet med smartkort på altinn.no. Så jeg lurte på to ting. 1. Kan man signere/akseptere på andre måter enn å bruke smartkort / hente papiret? 2. Hvor lang tid fra man har signert/akseptert var det før man fikk pengene, 1 uke? INSTANT? Er langt unna boadressen nå fram til skolestart og smartkortet glemte jeg helt å ta med da jeg reiste hit for ca. 1 mnd siden. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Be om et nytt svarbrev til din nye addresse. Skal ta én til to arbeidsdager fra laanekassen mottar signatur til du får pengene - gitt at dato for første utbetaling allerede har vært. Utenlandsstudenter kan få pengene allerede nå, vet ikke hvordan de gjør det med studenter i Norge. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Studerer du i Norge får du pengene tidligst 15. august. Husk at semesteravgift må være betalt hvis du skal studere ved et universitet e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå