Nilsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Overvåkningskamera fanget øyeblikket. Her treffer terrorbomba Digital Impuls Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 villt... godt at det gikk bra med alle... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Håper det gikk bra med hu som gikk ut like før... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tenkte det samme, AvidGamer. Opptaket ser veldig dramatisk ut, akkurat som en film. Dette var jo et stykke borte, den bomben lagde et stort smell. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg ventet bare på at dere skulle grave frem et eller annet med terroraksjonen som var tynt relatert til teknologi. La meg se om dere er bedre enn ITavisen... Ja, men bare nesten! Til alle dere hårsåre: Gi meg litt pusterom her! Jeg vet terroraksjonen var en tragedie, men det skal ikke stoppe oss surpromper fra å kritisere Edda Media til de gråter og bestemmer seg for å bli en skikkelig avis igjen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg kan vel si meg litt enig i at det var bedre før ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg