Nilsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Den kjente overklokkeren Haakon Jensen jobbet hos Digital Impuls når bomben gikk av. – Vi skjønte ikke hva som skjedde Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja, tordenbrak er en veldig god beskrivelse. Det var akkurat sånn det hørtes ut, som et litt sånn "seigt" tordenbrak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Trodde det hadde startet å tordne langt unna da jeg hørte det.. I ASKER! Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg satt på bussen igjennom Oslo og hørte det smalt som faen.. Når jeg endelig fikk satt meg på flytoget var det ett par folk som begynte å ringe desperat og prate høylytt.. Skjønte nada og begynte å sjekke nettavisene.. Jeg fikk heldigvis lettet før Gardermoen ble overtatt av væpna vakter ^^ Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 "da bomben gikk av" *sukk* Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Godt å høre at det gikk bra med folka på Digital Impuls. Alltid super service der 1 Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Var nedom der og handla litt i går. Hadde ikke sett video av det som skjedde før jeg kom ned dit, utrolig at noen ikke ble skadd. Håper dere får fiksa butikken deres uten problemer, dere er den beste PC-sjappa i Oslo! <3 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg var innom der og kjøpte et skjermkort i går. Det var heldigvis utsolgt da jeg kontaktet dem på fredag ellers ville jeg vært i eller ved butikken da det smalt. Endret 28. juli 2011 av ryback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå