TukkiMukki Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) w Endret 27. juli 2011 av KariKattepus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du er syk. Få deg hjelp istedet for å brekke ting for å slippe unna ting du ikke har lyst til. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Lite hypp på militæret? Smerte må du regne med uansett. Hvis du absolutt skal gjøre det bør du få i deg noen smertelindrende rusmidler, og rett og slett bare knekke hånda di. Hopp ned fra en ribbevegg og forsøk å lande på hånda. La en bil kjøre over håndleddet. Finnes et hav av muligheter! Endret 27. juli 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du er smart hvis du brekker hånda med vilje. Det er en sjanse for at det vil bli et komplisert brudd, evt med noen nerver innblandet, noe som kan medføre til store smerter ut livet. Er du virkelig villig til å ta den sjansen? Hva hvis du blir lam i hånda? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Å brekke en av sine kroppsdeler er ekstremt smertefull. Og siden du VET at du kommer til å brekke den, tror jeg psyken din forbereder seg på den smerten som vil komme og gjør smerten enda sterkere. Hvis du absolutt skal gjøre noe så dumt så sørg hvertfall for å skaffe deg sterke smertestillende. Som nevnt her så kan du skade nerver og få smerter i håndleddet resten av livet. Vil du det for et tåpelig stunt som du gjorde i 2011? EDIT: For en del år siden så fikk jeg en kraftig forstuining av håndleddet. Jeg har fortsatt vondt i håndleddet i dag, skal ikke mye kraft til på hånda før jeg har vondt resten av dagen. Endret 27. juli 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor brekke hånda? Høres ikke veldig lurt ut... Lenke til kommentar
TukkiMukki Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) w Endret 27. juli 2011 av KariKattepus Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tommelbeinet er veldig lett å brekke. Mange som er kjent for å gjøre det for å unnslippe håndhjern. Lenke til kommentar
TukkiMukki Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Grunnen er at jeg blir tvingt til og stå keeper på Lyngdal cup, siden jeg ikke kan løpe.. Har mildt sakt lite lyst og tenkte at og brekke noe ville være tingen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Om brekking er litt over the top, så kan du jo alltids forstue Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Eller late som man er syk Lenke til kommentar
TukkiMukki Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Det er også litt av grunnen.. Vis jeg forstuer noe blir jeg ALDRI tatt seriøst.. Da forventer de at jeg er bra med en gang jeg er hjemme fra røngen.For da er jo ingenting brekkt. Det skjedde de to siste gangene jeg forstua noe. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Eller late som man er syk Dette kan også fungere Lenke til kommentar
TukkiMukki Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Eller late som man er syk Dette kan også fungere Kan jo prøve, men det fungere sjeldent. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Grunnen er at jeg blir tvingt til og stå keeper på Lyngdal cup, siden jeg ikke kan løpe.. Har mildt sakt lite lyst og tenkte at og brekke noe ville være tingen. Tuller du? Du vil heller brekke noe enn å stå keeper i en fotballkamp? Hvorfor spiller du fotball hvis du ikke vil? Snakk med foreldrene dine, snakk med trener, snakk med hvem som helst. Å brekke noe eller «spille syk» er begge dårlige idéer, og kommer det flere dumme forslag til hvordan du kan påføre deg selv skade kommer jeg til å stenge tråden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tror ikke brekke hånda er nok, prøv å brekk ryggen eveutelt nakken, eneste måten å være sikker på at du ALDRI må stå keeper 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå