Solvip Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Karri Jord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Likte dette godt. Vakre blomster som vokser godt selv under karrige forhold. Var noe usikker på rammevalget, men når jeg brukte sort som bakgrunn falt det godt i smak hos meg:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Enkelt og fint! Liker den duse bakgrunnen! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Enkelt og delikat dette, det viser jo at det faktisk vokser på steingrunn. Ville kanskje kuttet litt i toppen Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 ...og hvilket kamera du fikk låne...!!! Du har det med å ha suksess med bilder tatt fra bil (ut av bilvindu), og dette er vel blant de bedre. (Tipper bilen stod i ro med tanke på lukkertiden). Så genialt, enkelt og naturlig, og de to stenene inkl. forgrunnen tilfører positivt synes jeg. Det hvite feltet på bakgrunnen er jeg derimot noe usikker på, men synes ikke det er ødeleggende heller. Bildet oppfattes noe "tomt" til venstre, og det ser ut som om du fint kunne vridd kameraet en liten tanke til høyre - og bl.a. fått med hele stenen. Lenke til kommentar
Ragnar Persen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ikke utstyret det står om her. fint bilde med litt forstyrrende bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg