thom6800 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hei. Eg har nylig kjøpt meg ein Htc Android telefon. Eg har eit abonnement der det følger med 500 gratis meldinger og 500megabyte til internett bruk. Eg har hørt at det går an og laste ned eit program fra Android market som viser kor myke megabyte ein har igjen å bruke. Så spørsmålet mitt er då: Finnes det eit slikt program?? Og kva heiter det?? På forhånd takk for alle svar. Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg bruker DroidStats. Her plotter du inn hvor mye gratis du har hver måned med SMS, ringeminutter og data. Så kan du ha en widget (som kan customizes til det uendelige nesten) med oversikt over hvor mange gratis minutter, sms og data du har igjen. Man får også beskjed når man nærmer seg grensen. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
thom6800 Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Tusen takk for begge svara =) skal teste dei ut nuh =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå