Danny Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg ville heller anbefalt du ser på acer al732 huyndai har 20ms response mens 732 har 16,siden du skal spille er 16 bedre. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 heppa Danny. Ut fra Toms harware er dette den beste, også målt mot andre lcd som har 16 ms. Men men, jeg har allerede bestillt juvelen. UTROLIG MEN SANT!! Jeg bestilte den på www.pcbbutikken.com i går og den er fremme i dag. Skal hente den etter jobb. Starter en ny tråd om mine erfaringer om den da. Spill som prøves er: Unreal Tournament 2003 Raven-shield Bf 1942 Skal også kline til med masse filmer og tull og tøys, bare for å se om det er "ghosting" i det hele tatt der. skal også sjekke hvordan det er å koble digitalkamera direkte mot skjermen. (den har usb-port for dette) Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei, var noen som lurte på widescreen og spill.. Sitter selv på en 24" widescreen CRT (RÅ!), og widescreen er moro så lenge spillene har støtte for wide oppløsninger. Ellers kan ting bli litt dratt, men ikke plagsomt mye. Formatet er også genialt i de fleste programmer med flytende menyer og dialogbokser, da man har massevis av plass til alt sånt på ene siden av skjermen. Blir nok LCD på meg etterhvert også, men da blir det 2x19" ved siden av hverandre.. Må ha litt lebensraum på desktop'en Og spill som støtter det er jo bare nødt til å bli fett. Og siden alle andre gjør det: Athlon XP1800+ 512Mb ram 18Gb Cheetah, 47Gb WD, 120Gb WD Brenner, dvd, cd (SCSI) Vannkjøling Lenke til kommentar
Gråskjegg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Sitter med en LCD på 1920x1200 nå. ...og jeg koblet opp min gamle 1024x768 LCD som skjerm nummer to her i helga. Savner ikke de dagene da jeg måtte jobbe i den oppløsningen, nei! - grå - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå