Miss Photography Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 "verdens ende" Bildet er fjernet. Beskrivelse: En gammel sa engang at han hadde reist verden rundt flere ganger,men verdens ende hadde han funnet bare et sted: I Tjømme. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Av en eller annen grunn minner dette meg om et gammeldags analogt s/h-bilde. Likte det store "intet" langt der ute.... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fint i sh,litt kornet i topp. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Liker det godt. Synes komposisjonen er tiltalende. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bildet tiltaler meg, spesielt gråtonene i bildet og graderingen av lyset på himmelen:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Takk for positive tilbakemeldinger:-) Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Her har du skapt det bilde jeg lenge har drømt om selv. Bor kun 6 mil unna "Enden", og er der et par ganger i året. Mange hundre bilder derfra, men ingen jeg har blitt 100% fornøyd med (som jeg synes er egnet i S/H). Det ville jeg derimot vært om dette hadde vært mitt bilde, inneholder alt det viktigeste en S/H utgave bør. Kledelige kontraster, og seilbåten setter en ekstra spiss. Behagelig med den "myke" horisonten. Bildet heller en knapp tanke til venstre, men må gå på med lupe for å se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg