anders_1986 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg kjøpte nylig spillet Medal of Honor: Allied Assault. Kjrmpebra Spill. Problemt er at jeg ikke greier å ta en backup av det. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Du får det ikke til. Kopisikringer all over. Hvorfor ta backup forresten? Er jo bare å ha cd'en pent plassert i coveret sitt, ta litt vare på den og ikke låne den bort :wink: Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hvis du bare skal ha en backup, så kan du lese litt på http://www.gamecopyworld.com Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Prøv Blindreader eller WinISO og lag en ISO fil (1:1 kopi) som du f.eks. kan brenne på en cd. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Clone-CD er og et greit program .. finner linker på http://www.cdmediaworld.com garantert Lenke til kommentar
knaa Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Vel, Medal of Honor er beskyttet med den siste Securom 2 beskyttelsen, versj 2.51. Derfor er det svært vanskelig å brenne et slik image, siden mange brennere ikke støtter EMF encoding godt nok, dvs, at de klarer å brenne de første 500 bits som består av "dritt" data, masse 0 er med noen få 1 er grupper. Dette er det altså em god del brennere som ikke klarer, og med den nyeste versjonen av securom har det blitt mye vanskeligere. Lite-On og muligens noen plextor brennere kan klare å brenne spillet uten problemer, bare bruk clonecd. Ellers kan du patche imaget med betablocker for å gjøre osv. hade Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hei Jeg tok en cd copy av spillet jeg funka bra det brukte nero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå