Gå til innhold

Er en Allah en snill Gud?


Er en Allah en snill Gud?  

64 stemmer

  1. 1. Er Allah en snill Gud?

    • Ja
      9
    • Nei
      43
    • Vet ikke
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dummeste tråden jeg har sett. Antyder at intelligensen til trådstarter er svært lav.

 

Røykte Jesus og hans disipler pot? Var Mohammeds åpenbaring et resultat av opiumbruk? Var hitler virkelig smart, selv om det var bevis for at han var gal? Er russiske nynazister egentlig idioter når de tilber Hitler, selv om russerne ble sett på som undermennesker, verre enn sigøynere?

 

Vel okey, det sistenevnte stemmer :)

Var helt som forventet at en som deg kom med en slik kommentar. Har du forresten husket å svare på pollen?

Lenke til kommentar

Dummeste tråden jeg har sett. Antyder at intelligensen til trådstarter er svært lav.

 

Røykte Jesus og hans disipler pot? Var Mohammeds åpenbaring et resultat av opiumbruk? Var hitler virkelig smart, selv om det var bevis for at han var gal? Er russiske nynazister egentlig idioter når de tilber Hitler, selv om russerne ble sett på som undermennesker, verre enn sigøynere?

 

Vel okey, det sistenevnte stemmer :)

Så da kan du jo sprenge deg til HELVETE!

Lenke til kommentar

Dummeste tråden jeg har sett. Antyder at intelligensen til trådstarter er svært lav.

 

Røykte Jesus og hans disipler pot? Var Mohammeds åpenbaring et resultat av opiumbruk? Var hitler virkelig smart, selv om det var bevis for at han var gal? Er russiske nynazister egentlig idioter når de tilber Hitler, selv om russerne ble sett på som undermennesker, verre enn sigøynere?

 

Vel okey, det sistenevnte stemmer :)

Jeg gir meg A. i hvor du kommer fra, men jeg ber deg på det sterkeste, kom deg tilbake dit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Allaah finnes ikke, dette er noe som en pedofil og epleptisk mann fant på for 1400 år siden for å kunne gi arabere deres egen religion...

 

For hvem gud ville formidlet seg selv mellom en mann som hverkan kunne lese eller skrive egentlig? Hvor dum er det mulig å bli egentlig når man tror på dette? Er jo helt åpenbart at dette, sammen med de to litt eldre historiene, bare er rør og overtro... Er det virkelig noen som tviler på det`?

Lenke til kommentar

Dummeste tråden jeg har sett. Antyder at intelligensen til trådstarter er svært lav.

 

Røykte Jesus og hans disipler pot? Var Mohammeds åpenbaring et resultat av opiumbruk? Var hitler virkelig smart, selv om det var bevis for at han var gal? Er russiske nynazister egentlig idioter når de tilber Hitler, selv om russerne ble sett på som undermennesker, verre enn sigøynere?

 

Vel okey, det sistenevnte stemmer :)

Så da kan du jo sprenge deg til HELVETE!

 

HAHAHAHa beste svaret jeg har sett på lenge. :D (selv om jeg ga thumbs-up til addog)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Allaah finnes ikke, dette er noe som en pedofil og epleptisk mann fant på for 1400 år siden for å kunne gi arabere deres egen religion...

 

Eg trodde da araberne var de folkene som masseprodusrte de store religionene :dontgetit:

 

Jødene stod for det som ble grunnlaget for Kristendom, og Kristendommen ble utviklet først av Grekere, senere Romere og andre Europere. Jødene bygget videre på bl.a. babylonske myter. Jeg er faktisk litt usikker på hva slags koblinger det ligger mellom babylonere og arabere. Men Islam vil jeg tro oppstod som en motreaksjon på den aggressive Kristendommen som Europeerne etterhvert stod for.

 

Hvert folk vil gjerne ha gudene på sin side. Selv vi i Norge hyller hvert år Gud for at vi har frihet her i landet. Uten at vi tenker så mye over hvorfor han har involvert seg såpass med alle nasjonene vi har vært i konflikter med. Mens Amerikanerne ser ut til å se på USA som Guds favorittnasjon.

Endret av KarlRoger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt rart at Gud har skrevet bøker på forskjellige språk som hinter om å ta livet av hverandre med bakgrunn i religion som går ut på å tro på samme entitet. Blir som Battle Royale, bare i litt større utstrekning.

 

Og ganske ledende spørsmål i førstepost må jeg si.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Kan trådstarter definere snill og god?

 

Og hva er kluet med å tilegne guder menneskelige attributter? Gitt at det eksisterer en eller flere guder så har vi mennesker ingen forutsetninger for å kunne beskrive deres "essens".

 

Pollen mangler alternativet "Tåpelig spørsmål"

Endret av Tå.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...