Gå til innhold

Er det mulig å jailbreake Android?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Men er det slik at man har appstore etter rootinga som man kan laste ned gratis spill ogl som man ellers må betale for??

Slik som iPhone har Installous.

Vi diskuterer ikke piratkopiering på dette forumet.

Slutt å stjele programmer, og betal til de som faktisk bruker sin tid til å utvikle programmene.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å stjele. Lurer på om det er slik som iOS har det eller ikke. Har ikke hatt Android tidligere og lurer på hvordan mulighetene er.

Kjøper også programvarer til iphonen jeg har uansett om den er jailbreaket...

Så det er ikke spørsmål om piratkopering, men heller nysgjerrig på mulighetene...

Lenke til kommentar

Trenger ikke "jailbreake" telefonen for å installere spill og lignende som ikke ligger på market.

Trenger bare .apk filen, og slå på "tillat instalasjon av programmer som ikke finnes på android market"

Piratkopiering derimot er ikke lov å prate om på dette forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var vell egentlig det jeg lurte på :) Men da jeg er appleslave så er eneste måten å jailbreake for å installere programvare som ikke er på appstore.

Takker for svar. Var ikke ment som piratsnakk da jeg vet dette ikke er lov :)

En av flere gode grunner til å holde seg unna iphone :)

Lenke til kommentar

Er vell egentlig ikke vanskelig å jailbreake. Men ser poenget :)

Men vurderer Galaxy S2. Forandring fryder.

Litt off topic. Hvordan er det med oppdatering på Android?

Er det slik at man er "låst" til den versjonen man kjøper? Er det mulig å oppgradere fra 2.1 til 2.3?

Lenke til kommentar

Kalles som sagt å roote telefonen. Den store forskjellen er egentlig ikke i antall apps som blir tilgjengelig, men heller hvilke apps som blir det. Gode apps som titanium backup og lignende blir tilgjengelig fordi du får adminrettigheter på telefonen. Bortsett fra det har du muligheten til å innstallere ny firmware, eller såkalte ROMs. Det er her den store forskjellen ligger.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Til informasjon. Det er _lov_ å _prate_ om piratkopiering på forumet. Det er derimot ikke lov å bedrive det. Å spørre om man kan piratkopiere applikasjoner på en rootet telefon er et legitimt splrsmål, å splrre hvordan derimot er ikke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...