hantimilon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Er det mulig å jailbreake Android på samme måte som man kan med iOS? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Paa "androidsks" heter det aa roote. Mulig, og mange har gjort det. Kjoerer selv en htc hero med gingerbread paa Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Vil det være en gratis appstore om man rooter android også?? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 finner flere apps på android market som kun virker på roota telefoner. og i tillegg til android market fins det flere android appstores. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ok. Men er det slik at man har appstore etter rootinga som man kan laste ned gratis spill ogl som man ellers må betale for?? Slik som iPhone har Installous. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ok. Men er det slik at man har appstore etter rootinga som man kan laste ned gratis spill ogl som man ellers må betale for?? Slik som iPhone har Installous. Vi diskuterer ikke piratkopiering på dette forumet. Slutt å stjele programmer, og betal til de som faktisk bruker sin tid til å utvikle programmene. 6 Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Har ikke tenkt å stjele. Lurer på om det er slik som iOS har det eller ikke. Har ikke hatt Android tidligere og lurer på hvordan mulighetene er. Kjøper også programvarer til iphonen jeg har uansett om den er jailbreaket... Så det er ikke spørsmål om piratkopering, men heller nysgjerrig på mulighetene... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Trenger ikke "jailbreake" telefonen for å installere spill og lignende som ikke ligger på market. Trenger bare .apk filen, og slå på "tillat instalasjon av programmer som ikke finnes på android market" Piratkopiering derimot er ikke lov å prate om på dette forumet. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du kan installere programmer som ikke ligger på Market selv om telefonen er rootet eller ikke. Kryss av for Unknown sources under Settings - Applications. Programmer installeres ved å kjøre APK-filer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Det er android. Ikke iphone. Dette er som å høre en nordkoreaner spørre om det går an å stemme på høyre I Norge dersom venstre sitter med makten. It's adorable! Endret 27. juli 2011 av Slai 1 Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Var vell egentlig det jeg lurte på Men da jeg er appleslave så er eneste måten å jailbreake for å installere programvare som ikke er på appstore. Takker for svar. Var ikke ment som piratsnakk da jeg vet dette ikke er lov Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Var vell egentlig det jeg lurte på Men da jeg er appleslave så er eneste måten å jailbreake for å installere programvare som ikke er på appstore. Takker for svar. Var ikke ment som piratsnakk da jeg vet dette ikke er lov En av flere gode grunner til å holde seg unna iphone Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Er vell egentlig ikke vanskelig å jailbreake. Men ser poenget Men vurderer Galaxy S2. Forandring fryder. Litt off topic. Hvordan er det med oppdatering på Android? Er det slik at man er "låst" til den versjonen man kjøper? Er det mulig å oppgradere fra 2.1 til 2.3? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja det skal gå fint det, så lenge noen utvikler det, enten leverandøren av mobilen eller en bruker. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kalles som sagt å roote telefonen. Den store forskjellen er egentlig ikke i antall apps som blir tilgjengelig, men heller hvilke apps som blir det. Gode apps som titanium backup og lignende blir tilgjengelig fordi du får adminrettigheter på telefonen. Bortsett fra det har du muligheten til å innstallere ny firmware, eller såkalte ROMs. Det er her den store forskjellen ligger. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Du kan strengt tatt installere ny firmware uten å roote, kan du ikke? Feks gå fra stock ke7 til kg3 via Odin. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Du kan strengt tatt installere ny firmware uten å roote, kan du ikke? Feks gå fra stock ke7 til kg3 via Odin. Ja, sett telefonen i download mode og kjør odin. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Til informasjon. Det er _lov_ å _prate_ om piratkopiering på forumet. Det er derimot ikke lov å bedrive det. Å spørre om man kan piratkopiere applikasjoner på en rootet telefon er et legitimt splrsmål, å splrre hvordan derimot er ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå