Øystein.F. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dine varmaste draumar kjem snart til live. Les hele saken Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Var det flere enn meg som tenkte "Næmmen, så fint for Bjørnar" når man leste overskriften? Jeg lurer på hvordan Kinectimals Now with Lice! blir... Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Litt forvirra her, men vil bjørner komme som gratis DLC for de som eier første versjonen? Og det er en feil i artikkelen, katter er på ingen måter verdens beste dyr. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hjahre det var ikke bare du som tenkte det. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nå må de snart få dette oversatt til norsk. Det hadde vært utrolig fett for dattera mi på nesten fire, men hun må jo skjønne hva de sier til henne... Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det heter bjørner, på tide å legge ned denne nynorskkvoteringen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Husk viss man ikke bruker nynorsk så kan man bli skadet på gata eller bli sett ned på. Hei du Bjørnar, skal eg og du spille Kinectimals og teste nye DLC pakken som heitar "Bjørnar"? Endret 27. juli 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Heh. Tigre, løver og bjørner. MS ønsker virkelig at småbarn skal leke seg dødelige rovdyr. Jeg tror jeg heller venter til Kinectimals: Now with wolves. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ulver hadde vært litt kult. Kaste noen rådyr til han Etterpå så kan du skaffe flere ulver og få dem til å dra deg på spark. 1 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Trodde at det var noen som hette Bjørnar som skulle spille kinectimals og avgi rapport. Trodde også etterhvert at det var et ordspill siden det var masse bjørner med i spillet. Etterhvert, mot slutten, tok jeg det til at det kanskje ikke var noen som hette bjørnar likevell, men bare dyrearten bjørn, som blir feil bøyd eller noe. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg bytter glatt ut disse bjørnene med noen av modellene fra Sports illustrated kalenderen. Da kunne jeg vurderte å kjøpe spillet 1 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg kan godt være med på at nynorsk er et skriftsmål som er viktig/pent for et fåtall personer i norge, og at det er "viktig" å holde på tradisjoner og gammelt språk... Men for min del trekker det ned på artiklene her på gamer.no No offence til artikkelfofatter eller andre som holder nynorsken kjært, men for meg har nynorsken bare vært en plage på skolen og et heller sært skrift-/talemål. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Artikkelbildet fikk meg til å tenke på dette http://www.youtube.com/watch?v=v6iHCFiSqIw Endret 28. juli 2011 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå