Gå til innhold

MPX har rekorden så langt med korteste frakttid.....


Anbefalte innlegg

....hva jeg har opplevd.

 

I går fredag 1. august bestilte jeg 1 stk. Samsung 172T fra MPX

 

Slik forløp forsendelsen:

 

1. august

Kl. 11:30. etter 20 minutter får jeg ordrebekreftelse og sendingsnummer. Kl. 16:43 har pakken kommet til innleveringsregisteret i Stokke.

Kl. 20:37 er pakken på ankomstregisteret i Oslo.

 

2. august

Kl. 08:55 er pakken på postkontoret i butikken klar for avhenting.

 

Mesteparten av æren skal vel kanskje Posten ha, men MPX har tydeligvis et velsmurt ordresystem som i dette tilfelle fungerte perfekt. Jeg var overbevist om at jeg ikke ville motta pakken før på mandag, men der tok jeg for en gangs skyld feil.

 

Jeg vurderte å benytte meg av Bedriftspakke Express over natten, til den nette sum av kr. 488,- Jeg valgte heller vanlig servicepakke til kr. 143,- Jeg tror ikke Bedriftspakke Express hadde vært har noe tidligere.

 

Gratulerer Posten og MPX, dette var gledelig. xyxwave.gif

 

Edit: Jeg får legge til at denne sendingen gikk fra Sandefjord via Oslo til Oppegård i Akershus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er mildt sagt overasket over posten i dette tilfellet :o

 

Jeg syntes Posten stort sett har blitt veldig bra på pakker, men når det gjelder Postkontorer og PIB (Post i butikk), så er jeg ikke særlig imponert. Et pluss, er at PIB har en gunstig åpningstid i kjedebutikkene. Her er det mulig å få utført posttjenester frem til kl. 20:00 (18:00)

Lenke til kommentar

MPX er veldig bra webshop.har bare gode erfaringer fra dem.

tror aldri jeg har venta mere enn 3-5 dager til pakken kom på posten

 

og aldri noe feilvarer har jeg fått.

 

blir vel litt reklame dette..men tror nok de fortjener dette.

kunne de bare ha tatt inn gffx 5900

Lenke til kommentar

Mpx duger så det holder når det gjelder levering bestilte meg nettopp nytt Abit hovedkort 31.07.03 og mottok dette på bosten idag 02.08.03, så leverings biten scorer de høyt på. Skal de få litt minus er det kun litt stive priser på enkelte varer i forhold til itbutikken, psdata og komplett.

Lenke til kommentar
Her i byn har vi et postkontor som sender videre til post ibutikk,sjøl om det ligger bare ca 800m i fra kvarandre tar det ofte 1-3 dager og få pakken inn til postkontorer eg må hente pakkene i fra :

 

Don`t you just hate it when that happens :yes: Samme skjer her...

Lenke til kommentar
Jeg er mildt sagt overasket over posten i dette tilfellet :o

 

Det er ganske lite å gjøre på Stokke nå i sommerferien, slik at vi rekker å ankomstregistrere pakkene på ettermiddagen. Dessuten vil de fleste servicepakker/norgespakker vil klare å bli levert innen 2 dager hvis du bor i samme fylke eller nabofylke som avsender (f.eks Vestfold og Telemark her), hvis ikke må du regne med en dag extra.

 

Kanskje litt mer enn du trengte å vite, men jeg kjeder meg ;)

Lenke til kommentar

Hos meg er det post i butikk... Her er PIB og postkontoret(eller hva enn skal kalle det nå for tiden etter at PIB kom) i samme bygg.. Bare synd at pakker som regel tar 3-5 sagen uannsett.. Når jeg bestiller fra komplett så går det slik: komplett -> stokke -> drammen -> der jeg bor. Tar 3 dager hvis poster gjør som de skal.

Sitter å venter på pakke fra microplex nå.. Tar 3 dager det og.. Bestilte fredags kveld, og på lørdagne skjedde det ingenting i det heletatt, venter forsatt på behandling. Søndag så skjer det ikke sort.. men håper microplex pakker og sender pakken mandag, for da kommer den seg av gårde. Gjør posten som de skal får jeg pakken på onsdag.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Posten stort sett har blitt veldig bra på pakker, men når det gjelder Postkontorer og PIB (Post i butikk), så er jeg ikke særlig imponert. Et pluss, er at PIB har en gunstig åpningstid i kjedebutikkene. Her er det mulig å få utført posttjenester frem til kl. 20:00 (18:00)

 

Det er fint det, men hvorfor da denne topic " MPX har rekorden så langt med korteste frakttid..... " :o :roll:

Lenke til kommentar

Jeg syntes Posten stort sett har blitt veldig bra på pakker, men når det gjelder Postkontorer og PIB (Post i butikk), så er jeg ikke særlig imponert. Et pluss, er at PIB har en gunstig åpningstid i kjedebutikkene. Her er det mulig å få utført posttjenester frem til kl. 20:00 (18:00)

 

Det er fint det, men hvorfor da denne topic " MPX har rekorden så langt med korteste frakttid..... " :o :roll:

 

Fordi MPX faktisk er første leddet i prosessen. MPX ekspederte denne ordren rimelig kjapt. Det er MPX jeg forholder meg til når jeg bestiller, ikke Posten. Jeg tror du skjønte hva jeg mente. Det har andre i tråden gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...