Kristian86 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Leverandøren skylder på tordenvær. Canal Digital-kunder uten nett i 14 timer Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dette er ingenting i forhold til Get. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Som kunde av CD må jeg bare si at folk er fisefine når de klager på 14 timer nedetid. I løpet av mine 8 år som kunde kan jeg summere nedetiden til ca 2-3 uker fordelt på en rekke hendelser der det tok flere dager å få nettet tilbake. Gravearbeider og relaterte sensskader som dårlige skjøter på kabel er de mest vanlige årsakene her. Det er en skam at CD/Telenor eier distribusjosnettet. Det burde vært offentlig eid på samme måte som elektrisitetsnettet, vann og avløp. Så kunne mange selskaper konkurrert om å drifte tjenester over nettet og vedlikeholde nettet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Har misstet nettet en gang på 6-7 år her jeg bor. Og det var fordi en bonde klarte og ødelegge en kabel under graving. Strålende fornøyd med Hadeland Energi sin fiber her på Hadeland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg