kjenyg Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei! Jeg har fører et regnskapi excel med kolonner og rader som vises på vedlegget.. vedlegg.bmp Jeg ønsker å kunne summere hvor mye penger som ble brukt på feks mat i BARE JUNI, altså ikke hvor mye som er brukt totalt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du må bruke pivot tabeller. vet ikke hvordan man gjør det, men det er jo noe å google... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Et tips: FINN.RAD(VLOOKUP) =FINN.RAD(Juli;A2:D7;3) Og få det til flertall på et vis (HVIS/ELLER?) Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvilken Excelversjon? Hvilken språkversjon? Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Hvilken Excelversjon? Hvilken språkversjon? Norsk excel 2003. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 kort forklart: http://office.microsoft.com/sv-se/excel-help/om-pivottabeller-HP005274356.aspx en litt omstendelig video, men den inneholder det du trenger: HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå