May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Admiral Bildet er fjernet. Omsider ser en noen sommerfugler dukke fram, noen nokså skadet (antakelig etter mye nedbør?) - andre nokså nyklekkede og friske i fargene. Ikke helt sikker på om det er en Admiral idet det fins arter som ligner denne også, sånn som med mange andre:-) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Denne var flott Fint lys, skarpt og gode farger. Utrolig flotte disse sommerfuglene, blir sittende og se og beundre mønster og farger her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ble da skarpt så det holder.Fint plassert i bildeflaten;) Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Denne var flott Fint lys, skarpt og gode farger. Utrolig flotte disse sommerfuglene, blir sittende og se og beundre mønster og farger her Tusen takk, "Krismeko":-) Ja, det var overskyet når jeg tok dette, men godt lys egentlig. Når sola nå har dukket opp på mine trakter, popper de vakreste sommerfugler opp, og synes å være nokså "unge" - noe en kanskje må si med forbehold idet jeg mener å ha lest at de kun blir cirka en uke "gamle". Admiralen er kanskje enda vakrere på overkroppen, men mest fotogen fra siden muligens? :-) Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ble da skarpt så det holder.Fint plassert i bildeflaten;) Tusen takk, Jan Erik. Såpass bra lysforhold at jeg ikke trengte å skarpne eller vegret meg mtp overskarpning. Ser for meg at en smule skrp hadde vært en bedring? Nå vel, de kryr rundt meg. Skulle vel ideelt brukt macroobjektiv til dette, men men:-) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nydelig makro med flotte detajer og farger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 En nydelig skapning dette! Står ikke tilbake fra de sommerfuglene jeg så i et veldig interessant program på TV i går kveld! Skarpt og veldig fine farger. Bra fangst dette uansett om det er en admiral eller en med lavere rang... Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Veldig rent og fint. Fargesjatteringene på sommerfuglens vinger kommer godt til sin rett. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Klar og fin denne du har fåt på bilde her. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Flott sommerfuglbilde, det er knivskarpt og gode og rolige farger Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nydelig sommerfugel, skarp, flotte farger og god komp. Vakkert!! Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Takk for hyggelige kommentarer, smolt1, Knut, ny-tor, Evakb, Tove Iren, Karl Ivar og Torbjørn. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Fint motiv med god skarphet og fine farger. Synes kanskje det ble litt "avstumpet" ned -og ville hatt med mer av blomsten, og kanskje jevnet bakgrunnen noe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg