Krismeko Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tårer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kreativt og veldig lekkert. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så dessverre ikke teksten du har satt til dette motivet - da ville jeg kommentert det anderledes, dumt av meg. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Så dessverre ikke teksten du har satt til dette motivet - da ville jeg kommentert det anderledes, dumt av meg. Hei May, det går bra. Bildet var ikke opprinnelig tatt med tanke på en sånn tekst heller, ord blir bare så fattige etter det som har hendt, tiden stopper litt opp og det blir vanskelig å tenke på andre ting. Tok bildet en tidlig morgen med duskregn og tåke, derav så mye dråper. Blomsten er egentlig bitteliten, og står helt nede ved bakken, i gresset. Var vanskelig å få hele blomsten i fokus, pluss noe støy i bildet kanskje. Lenke til kommentar
Randi Høvik Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nydelig dråpe(tåre)bilde av den lille Kattefoten. Ordene dine til May understøtter jeg også. Verden stoppet opp på fredag. Det tar sin tid før vi vil føle oss tilbake til normalen. Klem til alle som ser denne kommentaren. Randi Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så dessverre ikke teksten du har satt til dette motivet - da ville jeg kommentert det anderledes, dumt av meg. Hei May, det går bra. Bildet var ikke opprinnelig tatt med tanke på en sånn tekst heller, ord blir bare så fattige etter det som har hendt, tiden stopper litt opp og det blir vanskelig å tenke på andre ting. Tok bildet en tidlig morgen med duskregn og tåke, derav så mye dråper. Blomsten er egentlig bitteliten, og står helt nede ved bakken, i gresset. Var vanskelig å få hele blomsten i fokus, pluss noe støy i bildet kanskje. Ja, ord blir fattige. Det har vært en underlig og svært tung opplevelse for hele det norske samfunn - helt uvirkelig. Et spesielt og fint bilde uansett:-) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Nydelig dråpe(tåre)bilde av den lille Kattefoten. Ordene dine til May understøtter jeg også. Verden stoppet opp på fredag. Det tar sin tid før vi vil føle oss tilbake til normalen. Klem til alle som ser denne kommentaren. Randi Tusen takk for det, Randi. Klem tilbake til deg. hilsen Kristin Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Behøver kke så mange ord når en har uttrykk som dette! Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg