Gå til innhold

BK: Tårer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dessverre ikke teksten du har satt til dette motivet - da ville jeg kommentert det anderledes, dumt av meg.

Hei May, det går bra. Bildet var ikke opprinnelig tatt med tanke på en sånn tekst heller, ord blir bare så fattige etter det som har hendt, tiden stopper litt opp og det blir vanskelig å tenke på andre ting.

Tok bildet en tidlig morgen med duskregn og tåke, derav så mye dråper. Blomsten er egentlig bitteliten, og står helt nede ved bakken, i gresset. Var vanskelig å få hele blomsten i fokus, pluss noe støy i bildet kanskje.

Lenke til kommentar

Så dessverre ikke teksten du har satt til dette motivet - da ville jeg kommentert det anderledes, dumt av meg.

Hei May, det går bra. Bildet var ikke opprinnelig tatt med tanke på en sånn tekst heller, ord blir bare så fattige etter det som har hendt, tiden stopper litt opp og det blir vanskelig å tenke på andre ting.

Tok bildet en tidlig morgen med duskregn og tåke, derav så mye dråper. Blomsten er egentlig bitteliten, og står helt nede ved bakken, i gresset. Var vanskelig å få hele blomsten i fokus, pluss noe støy i bildet kanskje.

Ja, ord blir fattige. Det har vært en underlig og svært tung opplevelse for hele det norske samfunn - helt uvirkelig. Et spesielt og fint bilde uansett:-)

Lenke til kommentar

Nydelig dråpe(tåre)bilde av den lille Kattefoten.

Ordene dine til May understøtter jeg også. Verden stoppet opp på fredag.

Det tar sin tid før vi vil føle oss tilbake til normalen.

Klem til alle som ser denne kommentaren.

Randi

Tusen takk for det, Randi.

Klem tilbake til deg.

hilsen Kristin

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...