Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Noen ganger gjør motivet seg "in natura" og dette ble knakende flott. Liker fargene her og så var det jo en flott sau i tillegg! Takker Liker godt lys og fargetoner i dette bildet. Godt bilde. Takker Sauer er helt all righte dyr, iallefall når de framtrer på en så renslig og velstelt utgave. En av de beste bilder av sau jeg har sett! Nesten 3D-aktig i all sin prakt dette bildet. Utrolig skarpt og veldig fine farger. Nesten så jeg tror den er "levende". Skikkelig bra dette faktisk! Tusen takk Kjempefint av sauen! Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Går litt unna her, og leste først at dette var tatt på en liten SKITUR i går... - hehe. Men ski eller skau... - samma med det. Flott bilde uansett, i all sin naturlige prakt. Rett på... - og "usminket", men fungerer utmerket. Den røde bjella trekker litt oppmerksomhet, men det er jo bare en artig detalj i det hele. Kunne valgt en større blender for å isolere hovedmotivet enda mer, men ikke noe galt i dette. Takker..ja var på en skitur ja .Og ang blender...ja du vet hur det er...tatt noen bilder og plutselig er ett motiv der og alt gåt fort...sauer beveger seg ,så glemte jeg faktisk det,men synes det passet godt den forglemmelsen i ettertid.Har prøvd med å blure bakgrunnen,men havnet tilbake til utgangspunktet ?Sauer er ålreite dyr?. Så også din eksponering av en av arten;) Bra JE. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg