Gå til innhold

BK: Sau på beite...

Anbefalte innlegg

Noen ganger gjør motivet seg "in natura" og dette ble knakende flott. Liker fargene her og så var det jo en flott sau i tillegg!

Takker :thumbup:

Liker godt lys og fargetoner i dette bildet. Godt bilde.

Sauer er helt all righte dyr, iallefall når de framtrer på en så renslig og velstelt utgave. ;)

En av de beste bilder av sau jeg har sett!

Nesten 3D-aktig i all sin prakt dette bildet. Utrolig skarpt og veldig fine farger. Nesten så jeg tror den er "levende". Skikkelig bra dette faktisk! :)

Tusen takk :new_woot:

Kjempefint av sauen! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går litt unna her, og leste først at dette var tatt på en liten SKITUR i går... - hehe. Men ski eller skau... - samma med det.

Flott bilde uansett, i all sin naturlige prakt. Rett på... - og "usminket", men fungerer utmerket. Den røde bjella trekker litt oppmerksomhet, men det er jo bare en artig detalj i det hele. Kunne valgt en større blender for å isolere hovedmotivet enda mer, men ikke noe galt i dette.

Takker..ja var på en skitur ja :tease:.Og ang blender...ja du vet hur det er...tatt noen bilder og plutselig er ett motiv der og alt gåt fort...sauer beveger seg :dribble:,så glemte jeg faktisk det,men synes det passet godt den forglemmelsen i ettertid.Har prøvd med å blure bakgrunnen,men havnet tilbake til utgangspunktet :whistle:

?Sauer er ålreite dyr?. Så også din eksponering av en av arten;) Bra JE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...