Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sau på beite... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt på en liten skautur i går.Kun skarpet dette;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så ekte att den kom nesten ut av bilde,men ser den er inn i bilde! Meget fint og behageligt bilde,topp farger/tone i bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Så ekte att den kom nesten ut av bilde,men ser den er inn i bilde! Meget fint og behageligt bilde,topp farger/tone i bilde. Takker.Prøvde en versjon hvor jeg brukte cs5's egen blur funksjon,lensblur,men synes det ble for voldsomt på bakgrunnen...så lot det være slik jeg. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 HVA - ingen filter Ikke vant med det fra deg vett' du Spøk til side. Dette er så bra at det selvsagt ikke trenger noen form for filter. Skarpt og fint med flotte detaljer. Noe som kommer ekstra godt fram i storformatet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Veldig bra bilde av en smilende sau - skarpt i alle utgaver! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 HVA - ingen filter Ikke vant med det fra deg vett' du Spøk til side. Dette er så bra at det selvsagt ikke trenger noen form for filter. Skarpt og fint med flotte detaljer. Noe som kommer ekstra godt fram i storformatet Takker.Ser selv på storformatet det kanskje er litt hardt oppskarpet..ikke lett å få det 100% nei..for det en ser i redigeringen,forandre seg stort etter utleggelse.Kanskje jeg her ikke skulle ha skarpet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Veldig bra bilde av en smilende sau - skarpt i alle utgaver! Takker.Ja her er en av 6-7 stk...kom løpende for å se om det var noe godt å få,så ble slikket ned av de alle,før jeg fikk Fårikålen trygt bak i bilen..hehe Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Knall fin denne JEE, og så fin og rød bjelle. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dette var veldig bra foto av sauen, skarpt, fine, friske farger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Knall fin denne JEE, og så fin og rød bjelle. Takker Dette var veldig bra foto av sauen, skarpt, fine, friske farger. Takker Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja veldig fint og ekte bilde av sauen,fine farger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ja veldig fint og ekte bilde av sauen,fine farger. Takker Lukk 1/250! eller mer! I know,men gikk da bra dette? Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Noen ganger gjør motivet seg "in natura" og dette ble knakende flott. Liker fargene her og så var det jo en flott sau i tillegg! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Liker godt lys og fargetoner i dette bildet. Godt bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sauer er helt all righte dyr, iallefall når de framtrer på en så renslig og velstelt utgave. En av de beste bilder av sau jeg har sett! Nesten 3D-aktig i all sin prakt dette bildet. Utrolig skarpt og veldig fine farger. Nesten så jeg tror den er "levende". Skikkelig bra dette faktisk! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du verden! Endel en helt all right sau! Det beste sauebilde jeg har sett her inne "ever" (inkl. gamle digit).... Nesten 3D-aktig levende, skarpt og veldig fine farger.... , tror nesten den er "levende"! Skikkelig bra ble dette Jan E. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Går litt unna her, og leste først at dette var tatt på en liten SKITUR i går... - hehe. Men ski eller skau... - samma med det. Flott bilde uansett, i all sin naturlige prakt. Rett på... - og "usminket", men fungerer utmerket. Den røde bjella trekker litt oppmerksomhet, men det er jo bare en artig detalj i det hele. Kunne valgt en større blender for å isolere hovedmotivet enda mer, men ikke noe galt i dette. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 ?Sauer er ålreite dyr?. Så også din eksponering av en av arten;) Bra JE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg