Gå til innhold

BK: Sau på beite...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVA - ingen filter :eek:

Ikke vant med det fra deg vett' du

Spøk til side. Dette er så bra at det selvsagt ikke trenger noen form for filter.

Skarpt og fint med flotte detaljer. Noe som kommer ekstra godt fram i storformatet

Takker.Ser selv på storformatet det kanskje er litt hardt oppskarpet..ikke lett å få det 100% nei..for det en ser i redigeringen,forandre seg stort etter utleggelse.Kanskje jeg her ikke skulle ha skarpet i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Sauer er helt all righte dyr, iallefall når de framtrer på en så renslig og velstelt utgave. ;)

En av de beste bilder av sau jeg har sett!

Nesten 3D-aktig i all sin prakt dette bildet. Utrolig skarpt og veldig fine farger. Nesten så jeg tror den er "levende". Skikkelig bra dette faktisk! :)

Lenke til kommentar

Går litt unna her, og leste først at dette var tatt på en liten SKITUR i går... - hehe. Men ski eller skau... - samma med det.

Flott bilde uansett, i all sin naturlige prakt. Rett på... - og "usminket", men fungerer utmerket. Den røde bjella trekker litt oppmerksomhet, men det er jo bare en artig detalj i det hele. Kunne valgt en større blender for å isolere hovedmotivet enda mer, men ikke noe galt i dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...