provolone Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei. Da er tiden strax inne for å få seg nytt abonnement. Hat hatt firmaavtale noen år nå, så har alltid kjøpt telefoner uten. Men nå er tiden kommt for å betale for telefonbruken selv, og i den annledning lurte jeg på om jeg skulle slå til på en telefon og. Sitter pr dags dato med en nokia c7 i hånden. Funker greit til mitt bruk, men kunne tenke meg noe i high end klassen. Høyst på ønskelisten står ett bra mobilkamera og bra hastighet ved bruk av diverse. Noen som kan komme opp med noen bra deals de har sett der ute? på forhånd takk Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det rimeligste er stort sett å kjøpe telefonen separat. Rett og slett fordi du med de abonnementene som er rimeligst i bruk ikke får subsidiert telefon.. I tillegg er det vel høyere månedspris hos alle leverandører om man har kjøpt subsidiert telefon for tiden..? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 ok, takk for svar. noen anbefalinger til en middlemådig bruker da? ser jo grei ut de her fastpris-variantene, men what to choose'? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Finn ut hvor mye du faktisk bruker telefonen, så kan folk svare.. Telepriser.no har en kalkulator med oppdaterte priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå