Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Miljøskildringen i toppklasse.Storformatet virker noe hardt oppskarpet,tauverk får "sagtenner" på min skjerm;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Miljøskildringen i toppklasse.Storformatet virker noe hardt oppskarpet,tauverk får "sagtenner" på min skjerm;) Jeg var veldig forsiktig med oppskrapingen av områdene med tau og barduner, og trodde jeg hadde klart å unngå "sagtenner" Men når du påpeker det, så legger også jeg merke tild dette Ja, ja - så får jeg være enda litt mer forsiktig neste gang Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ikke noe vanlig syn for meg dette. Flott miljø . Godt gjennomført. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Rett før du har dei i stuen din? Fint og klart bilde med en anderledes komp,alle mastene tilfører bilde yrende liv. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Miljøskildringen i toppklasse.Storformatet virker noe hardt oppskarpet,tauverk får "sagtenner" på min skjerm;) Jeg var veldig forsiktig med oppskrapingen av områdene med tau og barduner, og trodde jeg hadde klart å unngå "sagtenner" Men når du påpeker det, så legger også jeg merke tild dette Ja, ja - så får jeg være enda litt mer forsiktig neste gang Litt av en utfordring dette storformatet,noe som legger om hele redigeringen for min del Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Ikke noe vanlig syn for meg dette. Flott miljø . Godt gjennomført. Takk for kommentaren Rett før du har dei i stuen din? Fint og klart bilde med en anderledes komp,alle mastene tilfører bilde yrende liv. Takk for kommentaren Litt av en utfordring dette storformatet,noe som legger om hele redigeringen for min del Ja, det samme har jeg også opplevd. Men det er jo spennende med nye utfordringer. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Et motiv som jeg liker, et flott og skarpt bilde er det. Når jeg forstørrer bilde finnes der ikke "sagtenner", men når jeg tar returen og forminsker bilde igjen kommer de frem - et merkelig fenomen som jeg har sett av andre bilder òg. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Veldig god maritim feeling. Ser noen metalmaster som forstyrrer harmonien, men slik er det jo alltid. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Utrolig mye detaljer. Dette kan du lage puslespill av så har du noe å gjøre når du kjeder deg. Halo rundt tauverket oppstår så fort du berører oppskarpingsspaken. Sagtennene er en annen ting, men det har vel samme årsak, tror jeg. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du er dyktig på mange felt må jeg si. Umiddelbart syns jeg her var mange båter på en og samme tid, for så å oppdage at øynene trekkes mot hovedmotivet - dvs den flotte og fargerike skjøyta i front:-) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Veldig flott, er dette det samme bilde som du hadde ute på gamle digit ? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Et motiv som jeg liker, et flott og skarpt bilde er det. Når jeg forstørrer bilde finnes der ikke "sagtenner", men når jeg tar returen og forminsker bilde igjen kommer de frem - et merkelig fenomen som jeg har sett av andre bilder òg. Dette med sagtenner tror jeg kan oppleves ulikt på ulike skjermer. Takk for kommentaren Veldig god maritim feeling. Ser noen metalmaster som forstyrrer harmonien, men slik er det jo alltid. Altid noen som prøver å ødelegge veit du Utrolig mye detaljer. Dette kan du lage puslespill av så har du noe å gjøre når du kjeder deg. Halo rundt tauverket oppstår så fort du berører oppskarpingsspaken. Sagtennene er en annen ting, men det har vel samme årsak, tror jeg. Syntes jeg var forsiktig meg oppskrapingen, men tydeligvis ikke forsiktig nok Du er dyktig på mange felt må jeg si. Umiddelbart syns jeg her var mange båter på en og samme tid, for så å oppdage at øynene trekkes mot hovedmotivet - dvs den flotte og fargerike skjøyta i front:-) Takk for kommentaren Veldig flott, er dette det samme bilde som du hadde ute på gamle digit ? Samme motiv, og nesten samme utsnitt - men ikke samme bilde Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 er du verden flott bilde! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 koselig sommer bilde,nesten høre måkene og sjøen...håper vi får mange go sommer dager nå.. ha en fin aften Wasco Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bra bilde med fin balanse mellom den tette og ordnede forgrunnen og kaoset bakenfor. Synes jeg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så skarpt at jeg nesten skjærer meg dette! Veldig bra maritimt bilde med et vell av detajler å studere! Flott lys! Likte dette! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fint av båten, men ble for mange mastrer synes jeg. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Utrolig mye detaljer dette , særlig for en landkrabbe som meg.Flott bilde . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg