Gå til innhold

BK: Skøyter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Miljøskildringen i toppklasse.Storformatet virker noe hardt oppskarpet,tauverk får "sagtenner" på min skjerm;)

Jeg var veldig forsiktig med oppskrapingen av områdene med tau og barduner, og trodde jeg hadde klart å unngå "sagtenner"

Men når du påpeker det, så legger også jeg merke tild dette

Ja, ja - så får jeg være enda litt mer forsiktig neste gang :)

Lenke til kommentar

Miljøskildringen i toppklasse.Storformatet virker noe hardt oppskarpet,tauverk får "sagtenner" på min skjerm;)

Jeg var veldig forsiktig med oppskrapingen av områdene med tau og barduner, og trodde jeg hadde klart å unngå "sagtenner"

Men når du påpeker det, så legger også jeg merke tild dette

Ja, ja - så får jeg være enda litt mer forsiktig neste gang :)

Litt av en utfordring dette storformatet,noe som legger om hele redigeringen for min del :roll:

Lenke til kommentar

Ikke noe vanlig syn for meg dette. Flott miljø . Godt gjennomført.

Takk for kommentaren :)

Rett før du har dei i stuen din?

Fint og klart bilde med en anderledes komp,alle mastene tilfører bilde yrende liv.

Takk for kommentaren

Litt av en utfordring dette storformatet,noe som legger om hele redigeringen for min del :roll:

Ja, det samme har jeg også opplevd. Men det er jo spennende med nye utfordringer.

Lenke til kommentar

Et motiv som jeg liker, et flott og skarpt bilde er det. Når jeg forstørrer bilde finnes der ikke "sagtenner", men når jeg tar returen og forminsker bilde igjen kommer de frem - et merkelig fenomen som jeg har sett av andre bilder òg.

Dette med sagtenner tror jeg kan oppleves ulikt på ulike skjermer.

Veldig god maritim feeling. Ser noen metalmaster som forstyrrer harmonien, men slik er det jo alltid. :)

Altid noen som prøver å ødelegge veit du :)

Utrolig mye detaljer. Dette kan du lage puslespill av så har du noe å gjøre når du kjeder deg. Halo rundt tauverket oppstår så fort du berører oppskarpingsspaken. Sagtennene er en annen ting, men det har vel samme årsak, tror jeg.

Syntes jeg var forsiktig meg oppskrapingen, men tydeligvis ikke forsiktig nok

Du er dyktig på mange felt må jeg si. Umiddelbart syns jeg her var mange båter på en og samme tid, for så å oppdage at øynene trekkes mot hovedmotivet - dvs den flotte og fargerike skjøyta i front:-)

Veldig flott, er dette det samme bilde som du hadde ute på gamle digit ?

Samme motiv, og nesten samme utsnitt - men ikke samme bilde :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...