Gr3MliN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har akkurat bygget ny pc med ett Sapphire Radeon 9600 Pro kort, men Battlefield og Counter-strike(bare de spillene jeg har prøvd) får masse rosalilla prikker overalt . Jeg har forsøkt med forskjellige drivere, men det ser ikke ut til å være noen forskjell. Noen som vet hva som kan gjøres med det? Eller er pc-sammensetningen katta i sekken? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hvis du har vært våken i 3 døgn på rad, så skyldes sikkert prikkene det. Ta deg en cowboy-strekk så er de nok borte imorgen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 du har ikke for sterkt lys på skjermen, det kan føre til følgende. eller en gammel skjerm, den trenger heler ikke å være så gammel, den kan jo ha blitt skikkelig "raukjørt" Lenke til kommentar
Gr3MliN Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Tror ikke noen av de delene er svaret, siden det bare er på spill, dessuten sover jeg lenge i ferien . Skjermen er en Compaq V700, tror ikke det er der problemet ligger. Overlay problemer tror jeg diagnosen heter.. Lenke til kommentar
Isdas Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Løsningen på problemet ditt kan være at du prøver å laste ned et overklokkings programm, og prøver å klokker det ned. Det kan fungere, men jeg er ikke sikker. Når man prøver å overklokker et kort for mye, så kommer det somregel masse prikker og streker på skjermen når du spiller spill. Hilsen Isdas Lenke til kommentar
Gr3MliN Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Jeg kan prøve det, men jeg vet ikke hvordan overklokkings programmene virker, har lasta ned PowerStrip, kunne du sagt hva jeg skulle gjøre der, eller på et annet program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå