olegunnaro Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Lokk er - som sagt tidligere - veldig greit å ha om man har flere hus. Gjør det tusen ganger lettere å pakke sekken på en fornuftig måte enn om man skulle ha hatt objektiver på alle husene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Synes det er en genial idé, jeg. Bruksområdet for dette er de som har husene sine til pynt og ikke har objektiver på dem. Lokk når man skal pakke flere hus er noe annet, men nedi sekken har du ikke bruk for et pyntelokk. Men hvor de har det fra at det skulle være sølv - sikkert fordi du kan velge i tre finisher av aluminiumslokket det er - black, titanium og "silver". Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hadde vært en genial ide muligens om det ikke hadde gamle EU logoen (EF) ? Skulle dette stått framme burde det vært med kamera logo og kanskje litt nedtonet minimalistisk design. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da jeg så den trodde jeg først det var en lås - så man ikke bare kan bedekke, men også låse kamerahusene sine i det man har dem liggende framme i samlingen.. Mine kamerahus ser kun kameradeksel når de skal inn til service. Bortsett fra de gamle som er "arkivert", da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg