Gå til innhold

Bruke microfon og høytaller samtidig


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en pc som jeg har planer om å bruke under en arrangement men jeg har sett at det er flere som kobler til et microfon og noen eksterne høytaller og bruke det for å holde tale osv. Jeg blir nødt til å holde en tale så noen som vet hvordan jeg fikser det?

Det jeg mener er at jeg kan bruke høytaller og microfon samtidig. Jeg hadde noe lydprogram på gamle pcen min og der var det en knapp der det stod høytalller ekko eller noe sånt. Men på denne finner jeg ikke. Her Det er en HP pavilion DV6-6042. Jeg har BEATS AUDIO

 

Vet ikke om det er rett sted hvis det er feil så er det bare å flytte over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har en pc som jeg har planer om å bruke under en arrangement men jeg har sett at det er flere som kobler til et microfon og noen eksterne høytaller og bruke det for å holde tale osv. Jeg blir nødt til å holde en tale så noen som vet hvordan jeg fikser det?

Det jeg mener er at jeg kan bruke høytaller og microfon samtidig. Jeg hadde noe lydprogram på gamle pcen min og der var det en knapp der det stod høytalller ekko eller noe sånt. Men på denne finner jeg ikke. Her Det er en HP pavilion DV6-6042. Jeg har BEATS AUDIO

 

Vet ikke om det er rett sted hvis det er feil så er det bare å flytte over.

 

Gå ned på lydpanelet ditt, og høyreklikk på Lydikonet og velg Innspillings enheter, eller recording devices.

Deretter velg mikrofonen, å dobbelt klikk.

 

Se deretter på vedlegget

post-197052-0-96722700-1311802375_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...