EggeN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 På pc'en jeg skal bygge har jeg et kabinett med plass til en 80mm vifte ved harddisken: Oversikt <-- som du sikkert kan se er det plass til en 80mm vifte 'ved harddisken' som de kaller det i produktbeskrivelsen til kabinettet. Vil en 80mm kvalitets Zalman vifte være nok i den 'sloten' der eller må jeg skaffe en 'ekte' harddisk vifte? Spørsmålet kan virke litt 'rart' men hvis du leser det flere ganger forstår du nok. Alle tilbakemeldinger mottas med åpne armer.. [/url] Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Eller kan jeg kanskje få plass til en 120mm vifte ved bruk av en adapter? eller vil den blokkere plass eller noe? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 en vanlig 80mm-vifte vil fungere fint. 120mm med adapter er det nok ikke plass til Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 OK, tusen takk :smile: Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hehe.. festli tema:) har man en vifte og en harddisk... ja så prøver man... hva er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå