MilKman' Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei! Kjøpte en average-luftpistol på en sportsforetning idag, og den bruker små co2-kapsler for å lage trykk. Spørsmålet mitt er om det er farlig å putte i en kapsel for så å ikke bruke hele og deretter legge den fra meg med f.eks en halvfull tank? Jeg er ganske paranoid når det gjelder slike ting, så jeg spør før jeg gjør det. Takker for svar på forhånd. Mvh CjC Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 har 4 luftvåpen som bruker gasspatroner og jeg har aldri hatt noen problemer med det. worst case er at den begynner å lekke og du ender opp med en tom patron. 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Takker! Kanskje du har greie på dette også; Hvor langt skal en slik pistol gjennomsnittlig gå? KJøpte meg en "Duty One" pistol, men desverre aner jeg veldig lite om slikt. Egentlig et impulskjøp ettersom jeg har drevet litt med softgun osv. Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 hva mener du med at den "går"? om det er hvor mange skudd du får fra en patron er det fra 60-80. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Kraft/distanse. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kraft/distanse. Ca 50 meter. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Takker! Kanskje du har greie på dette også; Hvor langt skal en slik pistol gjennomsnittlig gå? KJøpte meg en "Duty One" pistol, men desverre aner jeg veldig lite om slikt. Egentlig et impulskjøp ettersom jeg har drevet litt med softgun osv. Varierer etter fabrikat og type. Kan godt skyte 150m med en kraftig co2 pistol, men får færre skudd pr. 12gr co2 patron da. Hastigheter opp mot V/0 200m/s er heller ikke umulig. Er de som får dette med sine .22 ( 5,5mm ) co2 pistoler etter litt tuning. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som vet om forumer med slike luftvåpen som er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå