AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei da jeg skulle sjekke noe på mamma sim mobil ( hun sa jeg skulle gjøre det ) Så kom jeg over noen meldinger fra faren til noen venner av hele familien. Meldingene inneholdt: -Gleder meg til... DEG! - blir veldig godt å se deg. og mange andre meldinger om stort sett det samme... tror dere det er noe i meldingene? Postet av anonym: 7f02081ee31179794b07d60a4b741705 Postet av anonym: 7f02081ee31179794b07d60a4b741705 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sjekk gulesider, hvem meldingene er ifra. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Han vet jo at det var fra faren til noen venner..syns det høres tvilsomt ut ja. Eller så har han misforstått noen ting..eller kanskje mora og faren din er i et swingers-miljø uten å fortelle det til barna sine 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor snoker du i meldingene til din mor? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor snoker du i meldingene til din mor? Eller for å spørre på en annen måte: Hva var det moren din ba deg om å gjøre på mobilen hennes, som gjorde at du sjekket meldingene hennes? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 - Gleder meg til... DEG! - blir veldig godt å se deg. Høres ikke så veldig unaturlig ut, ihvertfal ikke den siste. Den første var bare meningsløs. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det høres ut som om noen gleder seg til å se mora di. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Meldingene er litt suspekte. Er moren din mye bortreist? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor snoker du i meldingene til din mor? Eller for å spørre på en annen måte: Hva var det moren din ba deg om å gjøre på mobilen hennes, som gjorde at du sjekket meldingene hennes? Og for igjen å supplere: dersom din mor ettertrykkelig ba deg bla i meldingene hennes, tror du da hun har noe der som hun ønsker å skjule? 1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei. Hvis det har vært noe utroskap her i det hele tatt så er det noe av det verste som kan skje i et forhold, men for å gjøre ting kanskje litt mere klart her, så kommer det spørsmål: 1. Hva var det du skulle sjekke på telefonen hennes? 2. Er din mor og din far sammen? 3. Var det din mor eller denne mannen som hadde skrevet meldingene? Altså. Lå meldingene i "Innboksen" eller "Sendte meldinger"? 4. Er det noen av dem som har en partner nå? Det spørs kanskje litt opp til hver enkelt hva de tollerer av en partner, men gennerelt, så ville jeg kanskje blitt litt lite fornøyd om jeg hadde oppdaga slike ting. Har selv vært med på at en av mine X kjærester har vært utro. Samme jenta 2 ganger faktisk for sikkerhetsskyld. Hvis man tar den første meldinga der da, at man gleder seg til å se en person. Tja. Det går an, men kanskje litt merkelig å skrive det på en melding hvis man har en partner. Den andre meldinga med at man gleder seg til å se en annen person om man har en partner er vel kanskje litt på kanten. Men det kan jo hende at noen partnere tollerer slik. Ja. Altså. Nå er det jo fremdeles slik at meldinger på Telefoner er jo privat da, så en partner skal jo da ikke sjekke hva den andre skriver av meldinger. Men om utroskap skulle forekomme, så bør iallefall den som er utro si fra om det. Selv skjønner jeg ikke vitsen med å være utro. Hører ingen plass hjemme i et forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå