Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

AKUTT! Trenger råd umiddelbart...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si det var ganske teit å si 'tror' :p Da fisker du egentlig bare etter svar fra henne. Men hadde hun ikke likt det hadde hun sluttet kontakten der og da fordi det hadde vært kleint. Syns du skal manne opp og enten sende en klar melding eller enda bedre ringe og si at du ER FORELSKA i henne

Lenke til kommentar

Burde vel svart at du begynner og få føleser for hun, ikke veit jeg.. men nå får du forklare hun at nå er det hennes tur til og fortelle hvem hun liker :p sier hun ingen, kan du glemme det, sier hun en annen, hadde hun sluttet og svare deg, så enten deg eller ingen ;)

Lenke til kommentar

Synes det spillet er hele morroa med å treffe på jenter man liker, men det er nå min sak.

"Naaaaw:$" Er veldig bra svar å få, med tanke på hvilke svar man kan få etter å ha sagt sannheten. Ønsker deg lykke til, kanskje jeg til og med burde si "dere" men oppdater oss på saken :thumbup:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ble bare neon få pils ikveld, ikke nok til at jeg tør å ringe. Men etter forrig oppdatering så skrev hun:

"men er du forelsket i meg?"

Jeg: "det var nok det jeg sa, ja"

hun: "så da er det slik?"

jeg: "ja"

hun: "okei :$"

jeg: "du blir vel ikke redd?"

hun: "neida :)"

jeg: "Sånn flaks :)"

hun: "jada:)"

Dette er cirka 5 timer siden og har ikke hørt noe mer. Ser egentlig ut som om jeg hadde den halvveis inne, og står nå igjen med hele ute. Haha...

- Trådstarter :)

Postet av anonym: 176ba41507307916aa1cedea889c8c8e

Lenke til kommentar

Oj, men det er jo drit positivt da. Har dere ikke facebook, eller msn så dere kan chatte sammen der? Tenker at det er litt lettere hvis du ikke tør å ringe henne. Har du møtt henne i virkeligheten før? Og er dere venner, eller bekjente fra før av?

Uansett hvis du ikke tør å ringe henne anbefaler jeg deg å sende en melding for å treffes. "Endelig blitt litt fint vær, du joiner ikke en kaffe i morgen a?" "Tenkte jeg skulle leie en film i kveld, lyst å holde meg med selskap? :)" Spesielt den siste er god, for da kan du redde deg litt hvis hun svarer nei "Åja okay tenkte jeg bare skulle spør, da får det bli med noen andre". - Du viser henne at du allerede har planer og gir henne den "æren" å få være med, om hun takker nei så har det ikke noe å si fordi du har andre å være med. Uansett så vet hun at du liker henne og du er så dypt i det nå at du likså godt bare gi det alt, hvis hun rejcter deg, så samme faen, verden går videre.

Lykke til :)

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør om hun vil møtes å finne på noe asap. Blir bare kleint om dere skal gå i mange dager og tenke "Hvorfor tar h*n ikke kontakt hvis h*n er forelsket?" Gjør noe uformelt og avslappet, kanskje ta noen pils og grille i en park eller noe?

Lenke til kommentar
Har du møtt henne i virkeligheten før? Og er dere venner, eller bekjente fra før av?

Jeg har møtt henne i virkeligheten en eller to ganger før, på fest. Hun bor drøyt 10 mil unna meg. Etter festen hadde vi ingen kontakt, men for cirka et halvår siden så begynte hun å sende meg meldinger. Visste ikke at hun hadde numret mitt engang...Merkelig historie dette her.

- Trådstarter :)

Lenke til kommentar

Hms. Synes dere burde slutte å snakke om det på sms, ring heller og be henne ut på en date;)

Advarsel nr2: Ikke bruk flere timer med SMSing, facechatting og sånt piss for å " bli kjent " med hverandre der. Jeg kan love deg en ting, mye bedre å ta det i virkeligheten, og forholdet blir fort tørt og lite å prate om dersom dere pøser ut i ende og annen om livene deres, ta det heller over person, og når du savner henne så driter du i å sende sms, ring i stedetfor, eller spontan besøk henne ;D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun begynte å sende meldinger? Hun spør deg om du er forelsket? Hun sender " :blush: " ansikt tilbake når du sier at det er henne, pluss mange smile ansikt tilbake. Høres ut som hun crusher hardt på deg, som i fjortis hardt. Du burde bare kjøre på. Hun virker veldig interessert, men hun en smule sjenert. Virker som det er du som må ta leder rollen her hvis det skal gå noe vei. Hvis det er alt for vanskelig med en date så kan dere jo prøve å finne felles fest eller vors med bytur til helga. Da kan du få mye kontakt med henne og hvis det blir for kleint så er du i veldig sikre omgivelser (venner, alkohol osv) i tillegg har du god tid til å bli kjent med henne utenfor mye press og mange muligheter til alene tid "bli med ut på en røyk a?" osv.

Som Ikent skriver, gjør noe med det før det er for sent!

Endret av Carlgutt
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jaha, nå er hun tydeligvis kåt også. Sendte nettopp ei melding og spurte hva hun drev på med. "Jeg kåter meg, duda?" fikk jeg til svar.

Jeg:"Tenker jeg rart nå, eller er du kåt?" skrev jeg.

Hun: "Rett på sak, jeg er kåt xD" ble svaret.

Jeg: "Jaha, det jo bra"

Hun: "Ikke når man ikke har noen som kan hjelpe en med problemet xD"

Hadde på forslag at hun kunne komme hit, virker som hun likte forslaget. Hun spurte også om jeg var jomfru :) Slike samtaler har vi aldri hatt før jeg sa at jeg var forelsket i henne...

Hurra. Halleluja. Eller? :D

- Trådstarter

• Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...