Prosessoren Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Prøver å få tak på noen rimelige reserve minusbriller på nettet, problemet er at jeg kun finner nettbutikker som selger tom -4,00. Noen som vet om noen nettbutikker som selger høyere styrke? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Tror ikke dèt. Tror bare det er opp til en viss styrke man kan selge briller, ellers må man til en optiker og få målt synet. Selv bruker jeg -7,5 - tror dette gjelder på begge øyne, og har aldri funnet slike briller i "fritt" salg. Men skal ikke si dette som helt sikkert, hare bare observert briller opp til en viss styrke. Endret 27. juli 2011 av Vårbris Lenke til kommentar
satchman Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Prøver å få tak på noen rimelige reserve minusbriller på nettet, problemet er at jeg kun finner nettbutikker som selger tom -4,00. Noen som vet om noen nettbutikker som selger høyere styrke? Jeg husker jeg fikk tilbud om reservebriller fra LensWay for en tid tilbake - kostet ikke stort. Men det betinger kanskje at du allerede er linsekunde hos dem eller bestiller linser i samme styrke samtidig. Endret 27. juli 2011 av satchman Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Da du har såpass høy styrke vil jeg sterkt anbefale at du tar deg en tur til en optiker Postet av anonym: c32e62270822519fadc170b4316b19fb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå