Åsmund Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Asus A7N8X-X hovedkort for Socket A - nForce2 400/MCP, ATX,ATA133,USB2.0,LAN 745 kr hva tror dere om dette? det kan ABSOLUTT ikke koste mer! Og andre hk alternativ må være tigjenglig på komplett.no hk-et skal kose seg med barton 2500 og radeon 9600 pro og 512 mb ram 400Mhz bus. btw: jeg har nå xp1700 og alpha pal kjøleribbe med 12 db vifte. temp er nå as we speak på 49 grader rom tep på 22,9. vil en 19 db papst være bra nok for denne cpu-en tror der? takker og bukker for svar. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg mener at du skal spandere på deg 91kr ekstra og heller gå for Asus A7N8X Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 jeg hadde faktisk 91 kr i smått. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 jeg hadde faktisk 91 kr i smått. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 jeg hadde faktisk 91 kr i smått. Da går du for Asus A7N8X Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 I motsetning til hva dere andre skriver her ville jeg vært forsiktig med å gå for ett asus hovedkort, fordi mange har problemer med disse kortene. Flere av disse kortene fra asus har også feil. Siden du skal bestille fra komplett ville jeg heller tatt en titt på to demo kort slik som disse: Abit NF7 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=5&s=pl MSI K7N2-L http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 I motsetning til hva dere andre skriver her ville jeg vært forsiktig med å gå for ett asus hovedkort, fordi mange har problemer med disse kortene. Flere av disse kortene fra asus har også feil. Siden du skal bestille fra komplett ville jeg heller tatt en titt på to demo kort slik som disse: I motsetning til det, ja la oss si 10 (et svært lavt tall!) har erfart, så synes du at ASUS er et dårlig valg, og han bør heller høre på deg. Helt enig (ironi!) Siden "oss andre" her på forumet synes Asus er bra, så sier du etterpå at mange har problemer med kortet Skjønner ikke helt hva du mener jeg... Ville isteden vært forsiktig med å gå for et Demo-brukt hovedkort, siden du aldri kan være 100% sikker på hva du får. Om du går for Abit, Asus, eller Msi, er mer ett fett, eller smaksak... PS: De fleste problemer skyldes brukerfeil! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 jeg haar dårlige erfaringer selv med asus hk og min favoritt er msi. dårlige erfaringer med abit og men det blei valget til slutt. tenkte det var kjekt med litt bedre hk og billigere sk for fremtiden. kjøpte radeon 9500 non pro64. funker det på hl2 tror dere? desuten var det ikke noe med at 9600 ikke var bedre en 9500 eler noe? bare høyere pris? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jo det stemmer at Radeon 9500 er bedre enn Radeon 9600. Når det gjelder erfaringer angående asus hovedkort så snakker jeg ikke bare for meg selv, men for alle som har hatt og har problemer med disse kortene, og det begynner å bli en del personer.. Søk, les, tenk og deretter skriv, ikke det motsatte. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg mener at du skal spandere på deg 91kr ekstra og heller gå for Asus A7N8X Hva er forskjellen på dem? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 abit nf7 v.2 har jo fått masse skussmål mhp overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå