Gå til innhold

Faaen! lillebror enda engang tatt av knapp av laptop.

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg er 14år, for kun 3-4 måneder siden klarte jeg ved et uhell å ta av flere knapper på lapptoppen, hadde tenkt å støvsuge tastaturet. Men viste seg at jeg måtte ta med den til reprasjon.

Plutselig, nå dro lillebroren min på 2 av en av knappen på laptoppen. Men denne gangen ser knappen veldig hel ut, tror ikke den har blitt ødelagt, men får den forsatt ikke på fordi jeg aaner ikke hvordan. Hersels knapper på lapptop. hvorfor er de bygget sånn!! blir så irritert. Jeg gidder ikke å sende pcen til reprasjon , har gjort det 4 ganger bare dette året. her er noen bilder av knappen og hvordan tastaturet er, så kan dere fortelle meg om det forsatt er mulig å sette på knappen.

imag0227co.jpg

imag0226x.jpg

imag0225y.jpg

imag0224f.jpg

imag0223k.jpg

------------------------------

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

til minne om døde/pårørendene på utøya og regjeringkvartalet.

-----------------------------

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er så enkelt som å trykke tastaturet hardt på plass. Det er litt ulike løsninger, men som regel er det et kontant trykk som skal til for å få de til å "sprette" på plass.

Vær heller glad for at lillebror ikke har spist de opp. Tenk å måtte vente til de kommer du den gærne veien, og .... :dribble::D

Endret av Protest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel det funka ikke den hadde en liten knekk på siden av knappen. Er det noen som vet hvordan man kan være pettersmart og gjøre sånn at knappen blir behaglig å trykke på?

@Bundy

...Destroy hele knappen ;)

:D ...nei, må bare sørge for at tasten sitter riktig vei, og at klappstol-opplegget under ikke er bøyd. Finn kanten den ene siden på tasten går ned i på venstre siden undersiden av tastaturet (ser jeg på bildet), sett den fast, og trykk nedover. Skal klippe ned på høyretoppen ganske lett (der understellet har to tynne punkter). Hvis plasten er bøyd kan du presse understellet inn i knappen, for eksempel - blir helt flatt inn i bunnen av tasten.

Endret av nipsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...